Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، حجت‌الاسلام احمدیان معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور در سفر به استان ایلام بیان کرد: اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این نهاد بوده و در دو سال اخیر بیش از 400 هزار مددجو توانسته‌اند از برنامه اردوهای زیارتی این نهاد بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اعلام اینکه این نهاد علاوه بر اردوی زیارتی مشهد مقدس در رزمینهٔ اعزام مددجویان به عتبات عالیات فعالیت می‌کند، گفت: با توجه به در پیش بودن مراسم اربعین، آن دسته از مددجویانی که مایل به شرکت در این مراسم و آیین معنوی باشند از پرداخت کمک‌هزینه زیارتی این نهاد برخوردار می‌شوند.
 
احمدیان بابیان اینکه مددجویانی که متقاضی این زیارت باشند و بتوانند به‌موقع ویزای خود را تهیه کنند می‌توانند از این کمک‌هزینه برخوردار شوند و البته امداد در این زمینه کاروان اعزامی نخواهد داشت.
 
معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور ارائه خدمات آموزشی و دینی به مددجویان را از دیگر برنامه‌های این نهاد عنوان کرد و گفت: مددجویان شرکت‌کننده در این برنامه‌های آموزشی علاقه‌مند به فعالیت‌های دینی و فرهنگی بوده و برگزیدگان این رده‌ها نیز به مسابقات سراسر اعزام می‌شوند.
 
حجت‌الاسلام احمدیان در ادامه بابیان اینکه رویکرد اصلی برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد بر محور قرآن و شناخت اهل‌بیت است، گفت: البته در کنار این رویکرد سایر برنامه‌های آموزشی و تفریحی نیز برای نشاط و شادابی خانواده‌ها حائز اهمیت است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: امور فرهنگی کمیته امداد کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، میثم معافی درجلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲  با اشاره به اهمیت منابع جز ۳ بند ب تبصره ۱۸ در رفع مشکلات تامین مالی کسب و کار‌های خرد و متوسط افزود: در سال گذشته سهم امداد در جز۳ بند (ب) تبصره ۱۸، سیصد و چهل میلیارد تومان بوده که ۲۹۶ میلیارد تومان به کمیته امداد استان مازندران تخصیص یافته است که تاکنون ۲۳۲ میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل تسهیلات اشتغال به ۱۹۵۲ مددجو و نیازمند پرداخت شده است.

معافی با بیان اینکه مازندران در جذب اعتبارات جز۳ در کشور رتبه‌های برتر را کسب کرده است ازهمکاری بانک‌های مهر ایران، سپه، کشاورزی، ملی واقتصاد نوین در اعطا تسهیلات اشغال به مددجویان و نیازمندان تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: تسهیلات پرداختی در اجرای طرح‌های اشتغال در بخش‌های دامپروری، کشاورزی، خدماتی، صنفی، صنعتی، صنایع دستی و... بوده است.

خاطر نشان می‌شود دراین جلسه بانک‌های عامل جهت تسریع در فرایند پرداخت تسهیلات و جذب کل اعتبارات تخصیصی قول مساعد دادند.

یادآور می شود، جلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ و ۴بند (ب) تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران سید اسماعیل هاشمی، نمایندگان استانداری، اداره تعاون کارو رفاه اجتماعی، مدیریت برنامه ریزی و بانک‌های عامل برگزار شد.

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • سفر به عتبات گران‌تر از سفر به ترکیه
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران