Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان، امام جمعه، مسئولان ادارات و خانواده های شهدا در محل ستاد نیروی انتظامی شهرستان فارسان برگزار گردید.

 در این برنامه سرهنگ احمدی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فارسان ضمن خوش آمد گویی به مدعوین و حاضرین اظهار داشت: امنیتی که امروزه در شهرستان برقرار است امنیتی مثال زدنی است که با تلاش ماموران نیروی انتظامی و همرزمان ما در سپاه و بسیج و همچنین تلاش مسئولان دولتی و مهمتر از همه تلاش و همکاری مردم ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما ماموران نیروی انتظامی به این خدمت صادقانه خود به ملت ایران و این مردم فهیم و صبور افتخار می کنیم و خدمت صادقانه به مردم وظیفه ماست.

در ادامه حجت الاسلام ملک پور، امام جمعه فارسان با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: نیروهای نظامی و انتظامی برای کشور امنیت آفرین و مایه اقتدار کشور هستند.

وی افزود: تا زمانی که ما نیروی نظامی و انتظامی قدرتمند و مقتدر داشته باشیم دشمن هرگز جرات تعرض را به خود نخواهد داد.

امام جمعه فارسان گفت: امروزه کشور ما و مردم ما گرفتار یک جنگ تمام عیار اقتصادی شده ایم و اگر بتوانیم در مسیر ولایت و پیرو ولایت بمانیم و در این راه استواری کنیم بنا بر وعده الهی یاری حق نصیبمان خواهد شد و در این راه پیروز خواهیم بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند