Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار آزمون، بازیکن تیم ملی فوتبال عکسی در کنار نفیسه روشن، بازیگر سینما و تلویزیون منتشر کرد و نوشت:

خوشبخت ترین آدمها کسانی هستند
که به خوشبختی دیگران حسادت نمی کنند
و زندگی خودشان را با هیچ کس مقایسه نمی کنند.
با نفيسه خانوم عزيز كه كلى راجب حسودى كردن برخى ها گپى زديم و كلى خنديديم؛ انشاءالله هميشه شاد باشين

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اعلام دروسی؛ آزمون مقابل بولونیا بازی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال رُم تأیید کرد در بازی فردا شب شاگردانش مقابل بولونیا، از مهاجم ایرانی‌اش استفاده خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیله دروسی در آستانه دیدار خانگی فردا شب (دوشنبه) شاگردانش مقابل بولونیا در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار خبر داد سردار آزمون فردا بازی خواهد کرد. 

مهاجم ایرانی جالوروسی در تاریخ دوم فروردین و در جریان برتری 5 بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی 2026 دچار مصدومیتی از ناحیه عضله خم‌کننده شد و در حدود یک ماه به دور از میادین بود.

او در بازی پنجشنبه رُم مقابل میلان در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا که با برتری 2 بر یک و در نهایت صعود این تیم به مرحله بعد همراه شد؛ به ترکیب جالوروسی بازگشت اما فرصت بازی پیدا نکرد.

دروسی 40 ساله در این خصوص گفت: روملو لوکاکو را برای بازی فردا در اختیار نداریم، چون او دچار مصدومیت عضلانی جزئی شده اما جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. از بین آبراهام و سردار آزمون فردا یکی در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت و در ادامه و در جریان بازی آنها می‌توانند با هم بازی کنند.

سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها

سرمربی رُم همچنین درخصوص حریف فردای تیمش که در حال حاضر با 59 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی سری A است و بالاتر از رُم 55 امتیازی که یک بازی کمتر انجام داده جای دارد، اظهار داشت:  بولونیا در حال خلق یک شاهکار است، من به تیاگو موتا و باشگاه بولونیا به خاطر تیم فوق‌العاده‌ای که ساخته‌اند، تبریک می‌گویم. دیدن آنها جذاب است اما آنالیز و مقابله با آنها دشوار است.

تیم‌های رُم و بولونیا از ساعت 20 فردا (دوشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه المپیکو به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • (ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
  • ببینید | گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا؛ دورازه بان مصدوم شد
  • گل سردار آزمون به بولونیا (آاس رم 1-2 بولونیا)
  • با اعلام دروسی؛ آزمون مقابل بولونیا بازی می‌کند