Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتاح‌پور، دبیر هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان غربی در تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: امسال ۱۹ عنوان برنامه برای هفته تربیت بدنی و ورزش در شهر‌های مختلف استان برنامه‌ریزی شده و از آن جمله می‌توان به برگزاری همایش‌های ورزشی و دوره‌های آموزشی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاح پور ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هیات، برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری است که یازدهم آبان‌ماه در میاندوآب برگزار می‌شود و از شبکه سوم سیما بصورت زنده پخش خواهد شد.

وی افزود: حضور در نمایشگاه هیات‌های ورزشی، برگزاری مسابقات پیاده‌روی صبح‌گاهی، برگزاری دوره‌های آموزشی از جمله دوره مربیگری آمادگی جسمانی در بوکان، سمینار یوگا در مهاباد و دوره مربیگری ایروبیک در ماکو از دیگر برنامه‌های ویژه هفته تربیت بدنی در استان خواهد بود.

فتاح پور خاطر نشان کرد: همایش پیاده‌روی در ۴ منطقه ارومیه، مسابقات پیشکسوتان، آمادگی جسمانی، طناب کشی و کارمندان دولت در همه شهرستان‌ها، برگزاری همایش کوهپیمایی و ورزش صبح‌گاهی، تجلیل از پیشکسوتان، برگزاری جشنواره بازی‌ها و ورزش کودکان و جشنواره غذا‌های سنتی و ورزش‌های همگانی از عناوین برنامه‌های هیات ورزش‌های همگانی در شهرستان‌های مختلف استان خواهد بود.

انتهای پیام / ن

 برنامه های هیات ورزشی آذربایجان غربی به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی همایش ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان استانداری، راه وشهرسازی، بانک مسکن، بانک ملی به عنوان رییس شورا هماهنگی بانک‌های دولتی در استان، اداره اقتصاد و دارایی و بنیاد مسکن در این هیات ویژه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: بررسی عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از مهمترین اهداف تشکیل هیات ویژه نظارت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش مسکن حمایتی بانک‌های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آنده به بالای ۵۰ درصد برسد.

عطائی افزود: بانک‌های عامل مکلف شدند نسبت به عقد قرارداد مشارکت مدنی برای طرح‌های دارای پروانه ساخت اقدام کنند.

وی اضافه کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی در طرح خود مالکی شهری ۲۹ درصد و در بخش روستایی نیز ۵۰ درصد است.

وی اظهار داشت: بانک‌های عامل باید ظرف ۲ ماه آینده نسبت به تعیین و تکلیف کل پرونده‌های ارجاع داده شده اقدام کنند و درصد مشارکت را به بالای ۶۰ درصد برسانند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی