Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@09:49:22 GMT

ساخت ماکت یک تانک به شکل دونالد ترامپ در بیروت/ عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۹۱۳۳

ساخت ماکت یک تانک به شکل دونالد ترامپ در بیروت/ عکس

لبنانی‌ها ماکتی بادکنکی به شکل تانک و ترامپ در منطقه‌ای جنگ زده در جنوب بیروت ساخته و آن را در کنار ساختمان‌های ویران باقیمانده از جنگ قرارداده اند. آفتاب‌‌نیوز :  لبنانی‌ها ماکتی بادکنکی به شکل تانک و ترامپ در منطقه‌ای جنگ زده در جنوب بیروت ساخته و آن را در کنار ساختمان‌های ویران باقیمانده از جنگ قرارداده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نگرانی‌ها درباره سیاست‌های افراطی دونالد ترامپ رئیس جمهور دمدمی مزاج آمریکا در منطقه غرب آسیا روز به روز افزایش می‌یابد. مردم لبنان نیز از این نگاه منفی به ترامپ در منطقه مستثنی نیستند.

لبنانی‌ها برای نشان دادن این نگرش خود به ترامپ، ماکتی بادکنکی به شکل تانک در منطقه‌ای جنگ زده در جنوب بیروت ساخته و آن را در کنار ساختمان‌های ویران باقیمانده از جنگ قرارداده اند تا به مردم یادآور شوند که حضور ترامپ می‌تواند چه آثار مخربی برای منطقه به همراه داشته باشد.
این ماکت تانک در منطقه‌ای قرار دارد که هنوز آثار گلوله‌ها بر روی ساختمان‌ها دیده می‌شود. در کنار این ماکت، نقاشی‌های معناداری از ترامپ در کنار ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و کیم جونگ اون رئیس کره شمالی نیز با هدف انتقال همین مضمون ضدجنگ در این مکان و در داخل محل برگزاری نمایشگاه هنری بیروت نصب شده است.باشگاه خبرنگاران  کد خبر: ۵۵۰۶۵۵ تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ماكت ترامپ تانك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: اگر من انتخاب نشوم، حمام خون در کل کشور به راه خواهد افتاد

دونالد ترامپ مدعی است که اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ پیروز نشود، پایان دموکراسی آمریکا فرا خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا و «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق این کشور پس از کسب آرای لازم درون‌حزبی رسما به عنوان نامزدهای حزب خودشان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده انتخاب شدند.

طبق گزارش خبرگزاری رویترز، «دونالد ترامپ» روز شنبه در جریان گفت‌وگو با حامیانش در ایالت اوهایو مجددا به ادعای خود مبنی بر «تقلب در انتخابات ۲۰۲۰» اشاره کرد و گفت: «اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر پیروز نشوم، به معنای پایان دموکراسی آمریکا خواهد بود.»

انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا قرار است در تاریخ ۵ نوامبر (۱۵ آبان) برگزار شود و امسال هم همانند سال ۲۰۲۰ بایدن و ترامپ وارد رقابت‌های اصلی انتخابات خواهند شد.

ترامپ در ادامه سخنرانی‌اش افزود: «اگر ما در انتخابات پیروز نشویم، فکر نمی‌کنم انتخابات دیگری در این کشور داشته باشیم.»

ترامپ سخنان خود را در شهر دیتون با ادای احترام به هوادارانش آغاز کرد که در حال حاضر به دلیل شورش کنگره ایالات متحده در ششم ژانویه ۲۰۲۱ در زندان به سر می‌برند؛ طرفدارانی که در راستای ادعای ترامپ، به دنبال جلوگیری از پیروزی جو بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ بودند و این رئیس‌جمهور سابق آمریکا آنها را «میهن‌پرست و گروگان» می‌خواند.

نظرسنجی جدید وبگاه یواس‌ای تودی و دانشگاه سافولک که روز چهارشنبه منتشر شد، نشان می‌دهد که «دونالد ترامپ» در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری از «جو بایدن» پیشی گرفته است. این نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ترامپ جمهوری‌خواه با ۴۰ درصد از بایدن دموکرات با ۳۸ درصد پیشی گرفته است و این بیانگر آن است که این ۲ نامزد انتخابات آمریکا که از طرف حزب‌های متبوع خودشان نامزد انتخابات پنجم نوامبر شدند، رقابت بسیار نزدیکی خواهند داشت.

دونالد ترامپ در میانه بخشی از سخنان خود درباره وضع تعرفه بر خودروهای وارداتی و رقابت خارجی برای صنعت خودروسازی آمریکا تاکید کرد: «اگر من انتخاب نشوم، حمام خون در کل کشور به راه خواهد افتاد.»

«جیمز سینگر» سخنگوی ستاد انتخاباتی جو بایدن در پاسخ به اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر «حمام خون»، ابتدا «افراط‌گرایی» این رئیس‌جمهور سابق و سپس «عطش او برای انتقام و خشونت سیاسی‌» را محکوم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب ترامپ برای ایجاد صلح میان ایران و اسرائیل
  • پشت پرده حمام خونِ دونالد ترامپ!
  • افزایش فشارهای ترامپ برای پیگرد قضایی لیز چنی
  •  تهدید ترامپ درباره خودروهای چینی
  • (ویدئو) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • فیلم| ترامپ هشدار داد: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • ترامپ:اگر من انتخاب نشوم، حمام خون راه خواهد افتاد
  • ترامپ: اگر من انتخاب نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • ترامپ: اگر من انتخاب نشوم، حمام خون در کل کشور به راه خواهد افتاد
  • (ویدئو) ترامپ هشدار داد: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد