Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@05:47:35 GMT

درس خواندن کودکان با مردگان در خوزستان ایران! + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۹۱۷۴

‍‍‍‍‍‍

رکنا: کودکان روستای شادگان خوزستان در امامزاده‌ای (قبرستان) تحصیل می‌کنند. یکسال پیش قرار بود مدرسه‌ای برای آنها بنا شود.

حجم ویدیو: 3.79M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین عکس ها از داعشی ها در زندان / گزارش تنها خبرنگاری که به میان وحشت رفت سمی مهلک در فنجان بن سلمان! + جزییات اجل به دزد مهلت خروج از محل سرقت را نداد ! +فیلم حادثه عجیب جوان تهرانی بخاطر خانم مجری صدا و سیما / اورژانس سر رسید + فیلم این 11 کرکس را می شناسید؟ / آنها در تهران وحشت می آفریدند + عکس و فیلم ازدواج دختر تهرانی با قاتلی خشن در زندان! + عکس عکس بی حجاب همسر ماکرون در بازدید از یک مسجد ایرانی + جزییات فیلم لحظه کشته شدن شاه اینستاگرام ! + فیلم و عکس 16+ 5 روز تجاوز مرد شیطان صفت به 2 دزد خانه اش!+ عکس دردناکترین عکس از کباب کردن خرس در نوشهر! فریبا رازی داشت و باید سریع عروس می شد / پیمان با عروس باردار داماد شد! این قاتل خونسرد را می شناسید؟! / او به کسی رحم نمی کند! این دختر ازدواج ساختگی کرد! / او دلیل عجیی داشت! + عکس 2 زن اجازه دادند شوهرشان زن سوم بگیرد! / مرد 3 زنه چه رازی داشت؟! مردی سر خود را برید تا خوب نفس بکشد! + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ایران کودکان مردگان خوزستان فیلم روستای ویدیو ها عکس فیلم زندگی روزنامه قتل زندان عراق کشته اینستاگرام ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرار از زندان با نقش‌آفرینی یک گربه (فیلم) خلاقانه‌ترین مدل فرار از زندان در سال 2023 ثبت شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • بررسی علت بازماندگی از تحصیل ۲۰ گویه در خوزستان
  • نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • پیش‌بینی یک بیماری ۱۲ سال قبل از بروز علائم
  • جزییات حراج بعدی شمش طلا در هفته آینده