Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، طبق اعلام دبیرخانه شورایعالی هماهنگی ترابری کشور دویست‌ونهمین نشست این شورایعالی با حضور و مشارکت اعضا برگزار و پس از بحث و بررسی پیرامون دستورکار برگزار و جمع‌بندی‌های زیر حاصل شد.

ابتدا پیشنهاد تعیین کرایه حمل‌ونقل جاده‌ای داخلی بار بر اساس تن-کیلومتر با ارایه گزارش توجیهی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مطرح و با شرط تامین نظرات مراجع رسمی قیمت‌گذاری کالا و خدمات توسط سازمان‌ یادشده، مورد تصویب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین موضوع تغییر مسیر و شیوه حمل فرآورده‌های نفتی ترانزیتی از کشور مطرح و ضمن عدم پذیرش اعمال محدودیت در فرایند عبوری، مقرر شد موضوع با تهیه برنامه جامع عملیاتی در زمینه افزایش سهم‌پذیری ریل و نیز اقدامات اجرایی به‌منظور افزایش کنترل و نظارت بر تردد ناوگان حامل فرآورده‌های نفتی، در کمیسیون فرعی شورا مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۸۴ درصدی عبور کالا از پایانه مرزی آستارا در سال ۱۴۰۲

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار گروه تجارت خارجی خبرگزاری صدا و سیما، گفت: آستارا مهمترین مرز کشورمان با کشور آذربایجان است. در سال ۱۴۰۲ میزان گذر کالا‌ها از این مرز یک میلیون و ۴۲ هزارتن بوده، که در مقایسه با سال قبلش ۱۸۴ درصد افزایش داشته است. در سال ۱۴۰۱ ترانزیت ورودی از مرز آستارا ۳۶۷ هزار تن بود.
هدایتی با اشاره به اینکه آبان ماه تا بهمن ماه زمان پر تردد کامیون‌ها در مرز آستارا است، بیان کرد: بعد از مشکلاتی که پاییز سال ۱۴۰۱ برای تردد کامیون‌ها در مرز آستارا افتاد، با تمهیداتی که وزارت راه و شهرسازی و گمرک با کمک طرف آذربایجانی انجام داده، اتفاقات خوبی صورت گرفته است.
وی در ادامه افزود: تقویت پایه‌های پل اول عبوری کامیون‌ها در آستارا و احداث پل دوم، گذر کامیون‌ها بر روی رودخانه آستاراچای، توسعه زیرساخت ریلی با سرمایه گذاری آذربایجان، توسعه بندر آستارا، راه اندازی جاده کمربندی آستارا و ساخت پایانه جدید مرزی در این مرز از برنامه‌های زیرساختی وزات راه و شهرسازی در مرز آستارا بوده است.
مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: راه اندازی سامانه نوبت دهی برای مدیریت ترافیک قبل از مرز از دیگر برنامه‌ها برای توسعه نرم افزاری در این مرز بوده است.

دیگر خبرها

  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • انتقاد از نرخ پایین کرایه های باربری در نسیم شهر اصفهان
  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از شنبه؛ از ۱۶ تا ۴۵ درصد!
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • افزایش کرایه‌ مترو، اتوبوس و تاکسی‌
  • افزایش ۱۸۴ درصدی عبور کالا از پایانه مرزی آستارا در سال ۱۴۰۲
  • (عکس) بدترین ترافیک تاریخ در چین،؛ ۱۰۰ کیلومتری که بازشدنش ۱۲ روز طول کشید!