Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، محمدجواد نیک‌روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور ضمن بازدید از قرارگاه رسانه‌ای ستاد ملی اربعین دانشگاهیان گفت: خداوند متعال را شاکرم که توفیق داد در جمع خادمین اباعبدالله به بهانه حماسه بزرگ اربعین حضور پیدا کنم به امید آن‌که  قدم بزرگی در راستای پاسداری از مکتب آن امام معصوم برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در زمانی که جنگ نرم و هجمه‌های رسانه‌ای شدید وجود دارد رسانه یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که می‌تواند تأثیر خود را در این موضوع داشته باشد به شرطی که بتوان از آن به بهترین شکل استفاده کرد.

نیک‌روش ادامه داد: در زمان کنونی دشمن تمام تلاش خود را انجام داده که حق و باطل را باهم بیامیزد و باطل را خوب جلوه دهد که  در این دوره خطیر ظرفیتی ایجادشده برای یاری حق که این توفیق بزرگی است.

وی بیان کرد: نفس حضور و مشارکت در این اجتماع عظیم بسیار مؤثر بوده و افرادی که در حماسه اربعین حضور دارند برای یاری امام معصوم(ع) در زمان غیبت آمده‌اند که این مهم است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی تأکید کرد: شرایط امروز جنگ اراده‌ها است و اراده‌هایی که حماسه اربعین را به وجود می‌آورند، می‌تواند با نصرت الهی این جمعیت انبوه را که بدون هیچ پشتوانه‌ای نقش‌آفرینی می‌کنند در مقابل هجمه‌های دشمن بیمه کنند

وی افزود: زیارت اربعین نمونه‌ی بزرگی است از اراده‌ی انسان‌های آزاده‌ای  که در شرایط امروز حاضرند با نثار جان خود  در این حماسه حضور پیداکرده و به جهانی‌شدن این حرکت کمک کنند.

نیک‌روش ادامه داد: تفکر لیبرال هیچ‌وقت نمی‌تواند بزرگی این اجتماع عظیم را درک کند، چراکه انسان‌هایی که در مراسم اربعین حضور دارند لبیک به ندای امام خویش گفتند و اجتماع عظیم مؤثر تصویری مقدس و زیبا به همگان نشان می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی تأکید کرد: دانشجویانی که از میان اقشار مختلف در این اجتماع بزرگ شرکت می‌کنند، قطعاً دیدگاهی الهی دارند و تشکیل موکب بین‌المللی بستری مناسب برای نشان دادن اتحاد کشورهای اسلامی در گفتمان دانشجویی است که این موضوع را افرادی که از سرتاسر عالم حضور پیدا می‌کنند می‌توانند از نزدیک احساس کنند .

وی با اشاره به تشکیل ستاد ملی اربعین دانشگاهیان بیان کرد فرصتی فراهم‌شده که توجه اهل علم به پدیده اربعین موضوعیت پیدا کند، که این باارزش است، گفت: اما باید سعی کرد با ایجاد شبکه‌سازی و بستر مناسب در فضای دانشگاه‌ها بیش از گذشته این حرکت عظیم را به دانشجویان معرفی کرد که قطعاً نقش رسانه در این موضوع بسیار مهم است.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی

علی المؤید رئیس سازمان رسانه و ارتباطات این کشور امروز (شنبه) با «فرشاد مهدی پور» معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و هیاتی به نمایندگی از نهاد‌های مهم رسانه‌ای این کشور دیدار و درباره همکاری‌های مشترک تبادل نظر کرد.

در این نشست که در بغداد برگزار شد، تقویت همکاری‌ها در حوزه رسانه، تولید محتوای رسانه‌ای که به انتقال تصویر حقیقی دو کشور کمک می‌کند و توسعه و سازماندهی کار شبکه‌های اجتماعی دیجیتال پیشرفته از طریق تولید مطالبی که همگام با پیشرفت‌های دنیای ارتباطات باشد و با فرهنگ و مطالب مورد علاقه مردم دو کشور سازگار باشد، بررسی شد.

همچنین در این نشست، پوشش رسانه‌ای سفر زیارت اربعین نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هیات ایرانی از سازماندهی عراق در برگزاری مراسم اربعین طی سال‌های گذشته و موفقیت بزرگ و برجسته این کشور در پوشش رسانه‌ای سفر اربعین سال گذشته تقدیر کرد و پیشنهاد داد که از تجربه ایرانیان در حوزه سازمان رسانه‌ای عتبات عالیات استفاده شود.

در بخش دیگری از این نشست، راهکار‌های همکاری مشترک دو کشور برای مبارزه با اخبار جعلی و راه‌های مبارزه با این اخبار از طریق تشکیل کمیته‌های مشترک که به کاهش شایعات گمراه‌کننده و محتوای جعلی که به روابط بین دو کشور آسیب می‌زند، مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این نشست، هیات ایرانی امکان برگزاری دوره‌های آموزشی در جمهوری اسلامی ایران از سوی دانشگاه‌های متخصص در حوزه رسانه و ارتباطات و همچنین دانشکده‌های آموزشی مامور به این حوزه را پیشنهاد کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • وضعیت میدان در جنگ شناختی را رسانه‌ها و روایت‌ها تعیین می‌کنند
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا، انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی است
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • اعتراضات دانشجویی مقامات آمریکا را رسوا کرد/ دشمن از عملیات مقاومت یمن نگران است
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • خلجی: آرایش دشمن رسانه‌ای است
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت ممنوع است