Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@04:30:50 GMT

تهران قهرمان مسابقات کشوری سبک آزاد کاراته شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۹۴۴۵

تهران قهرمان مسابقات کشوری سبک آزاد کاراته شد

شهرری- ایرنا- مسابقات سبک های آزاد کاراته قهرمانی کشور روز جمعه با حضور 25 تیم از سایر استانها در شهرری برگزار شد و تیم کاراته تهران بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، این دوره از رقابت ها با حضور 160 کاراته کا از 25 استان کشور به مدت یک روز در سالن طالقانی شهرری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم تهران با 2 مدال طلا، 3 نقره و یک برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم لرستان با یک مدال طلا و یک برنز دوم و تیم قم نیز با 2 مدال برنز مقاوم سوم را کسب کرد.
در رده سنی بزرگسالان مردان در وزن منفی 65 کیلوگرم «یوسف دولتشاه» از لرستان، «محمد آقا محمدی» از تهران، «محمدصادق قنبری» از قم به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.
همچنین در وزن منفی 75 کیلوگرم «یوسف رسولی» از تهران، «اسماعیل عسگری» از تهران و «محمد اسدی» از قم مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم «مهرداد رمضانی» از تهران، «سید مجتبی دژپسند» از تهران و «فرشاد شاهیاری» از تهران نیز مقاوم اول تا سوم را به ترتیب کسب کردند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.
1970/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مسابقات كاراته شهرستان ري قهرماني تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا و برنز ناهید کیانی و سعیده نصیری در تورنمنت صربستان/ ۴ تکواندوکار ایران حذف شدند

ناهید کیانی و سعیده نصیری به ترتیب به مدال های طلا و برنز تورنمنت تکواندوی صربستان رسیدند.

به گزارش ایسنا، بیست و یکمین دوره رقابت‌های آزاد تکواندو در صربستان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید. 

تیم ملی تکواندو بانوان در این رویداد ۶ نماینده داشت که حاصل آن ۲ مدال طلا و برنز توسط ناهید کیانی و سعیده نصیری بود، ۴ نماینده دیگر ایران نیز حذف شدند.

سعیده نصیری در وزن ۴۹- کیلوگرم  بعد از یک دور استراحت، مقابل سوفرادا کیسکالت از آلمان ۲ بر یک به برتری رسید. وی سپس مقابل لنا استاکوویچ از کرواسی ۲ بر یک پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. نصیری در این مرحله برابر آدریانا سروزو ایگلسیاس دارنده مدال نقره المپیک توکیو و برنز جهان از اسپانیا با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و به مدال برنز رسید.

ناهید کیانی نماینده ایران در المپیک پاریس، در وزن ۵۳- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، چوتیکان از تایلند را ۲ بر یک برد وی سپس مقابل سارا الهلوانی از ایتالیا ۲ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نماینده ایران در این مبارزه مقابل آوداگیج از بوسنی و هرزگوین با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست یافت تا تنها فینالیست ایران در این مسابقات باشد. کیانی در دیدار نهایی هرونووا از جمهوری چک را دو بر صفر و با نتایج ۱۸ بر صفر و ۲۰ بر صفر شکست داد و به مدال طلا رسید.

در وزن ۶۲- کیلوگرم الهام حقیقی ابتدا برابر کریستینا گاسپا از ایتالیا پیروز شد. وی سپس آتناسوا از بلغارستان را شکست داد اما در سومین مبارزه برابر میلانا از مقدونیه در ۲ راند شکست خورد و حذف شد.

ساغر مرادی دیگر نماینده ایران در این وزن نیز در همان دور نخست برابر حریفی از کرواسی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. 

 در وزن ۴۶- کیلوگرم معصومه رنجبر در مبارزه نخست مقابل نماینده جمهوری آذربایجان به برتری رسید اما در ادامه مقابل نماینده تایلند شکست خورد و حذف شد.   

در وزن ۶۷- کیلوگرم یلدا ولی نژاد پس از پیروزی
مقابل لوکیجا هرباچ از کرواسی، برابر الکساندرا پرشیچ از صربستان ۲ بر یک شکست خورد و حذف شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط نمایندگان کشورمان
  • ایمان محمدی برنز گرفت
  • دستِ کوتاه امیر عبدی از مدال آسیایی در مبارزه‌ای برابر
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران
  • ایمان محمدی صاحب مدال برنز آسیایی شد
  • قهرمان کشتی آسیا به ایران بازگشت (عکس)
  • درخشش کاراته کا‌های کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی
  • معرفی برترین‌های کاراته زیر ۲۱ سال قهرمانی کشور در همدان
  • طلا و برنز ناهید کیانی و سعیده نصیری در تورنمنت صربستان/ ۴ تکواندوکار ایران حذف شدند
  • تورنمنت تکواندو صربستان|کیانی طلایی شد؛ نصیری به برنز رسید