Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، جلسه کمیته علمی شورای راهبردی و سیاستگذاری چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب و برنامه‌ریزی و امکان سنجی اجرای ویژه برنامه‌هایی در این راستا با حضور دبیر شورای سیاستگذاری چهلمین سال انقلاب، روسای کانون های بسیج اساتید استان و تعدادی از اساتید صاحب نظر بسیجی و همچنین معاونین پژوهشی و فناوری دانشگاه‌های بزرگ استان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این جلسه مسئول بسیج اساتید استان ضمن خیر مقدم به مدعوین به تشریح حساسیت چهلمین سال انقلاب اسلامی پرداخت. وی بیان داشت که با وجود مزاحمت‌های جدی دشمنان، انقلاب اسلامی به دوران بالندگی و بلوغ رسیده و دستاوردهای عظیمی را کسب نموده است.

 

این در حالی است که دشمنان در تمام صحنه های مختلف بخصوص در فضای مجازی تلاش می‌کنند که از عظمت این دستاوردها بکاهند و حتی با شگرد سیاه‌نمایی و تخریب اذهان، اوضاع را فلاکت بار ترسیم کنند. آنان با وارونه جلوه دادن واقعیات در صدد ترور حقیقت هستند. دلیل موضوع این است که آنان چشم دیدن انقلاب و توفیقات او را نداشته و ندارند و دشمنی خود را عریان‌تر از هر زمان دیگری نشان می دهند. به کوری چشم دشمنان، انقلاب در آغاز دهه پنجم خود قرار گرفته آغازی که شروع آن رقم خوردن سرنوشت منطقه به سود جهان اسلام و کوتاه شدن دست آمریکا از منطقه نتیجه حتمی آن است.

 

ما هم باید تلاش کنیم که در چهل سالگی انقلاب دستاوردهای انقلاب را برای جوانان تشریح کنیم. معرفی دستاوردهای ۴۰ سال فعالیت‌های متنوعی را می طلبد۰ چراکه تحقق باور افتخار به گذشته و امید به آینده مستلزم معرفی درست دستاوردهای غرورآفرین و آرمان‌های نجاتبخش انقلاب است که موجب تعمیق خودباوری می‌شود.

 

سپس دبیر شورای راهبردی و سیاستگذاری چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان آقای سروری مطالبی در خصوص اهمیت بزرگداشت این سال بیان داشتند و اشاره نمودند که بنا به اهمیت این موضوع کمیته‌های چندگانه تشکیل شده و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با صدور ابلاغ، مسئول بسیج اساتید استان را بعنوان مسئول کمیته علمی انتخاب نموده‌اند و ابراز امیدواری کردند که برنامه‌های خوبی ارائه شود.

 

وی اضافه نمود که برنامه‌های بزرگداشت این سال فقط به ۲۲ بهمن و دهه فجر محدود نمی‌شود بلکه این برنامه‌ها مربوط به کل سال است و ما موظفیم در این خصوص انقلاب را بهتر معرفی کنیم.

 

 در پایان دستور جلسه توسط مسئول بسیج اساتید قرائت شد.

 

 

منبع : روابط عمومی بسیج اساتید کرمانشاه

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد

به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)، و گرامیداشت مقام استاد، همایشی به منظور تجلیل از اساتید برتر دانشگاه با حضور اساتید و دانشجویان در سالن شهید ابومهدی المهندس برگزار گردید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به مناسبت سالروز شهادت فیلسوف و فقیه عالی مقام استاد مرتضی مطهری (ره)، و گرامیداشت مقام استاد همایشی به منظور تجلیل از اساتید برتر دانشگاه با حضور اساتید و دانشجویان در سالن شهید ابومهدی المهندس برگزار گردید.

 

در این مراسم آقای حسین قدیانی، رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی، ضمن خیر مقدم به بررسی ابعاد شخصیتی علامه بزرگ شهید مطهری پرداختند و در ادامه گزارش مختصری از فعالیت دانشگاه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری در یک سال اخیر ارائه نمودند.

سپس میهمان ویژه مراسم، آقای دکتر سعد الله زارعی از کارشناسان خبره حوزه بین الملل و به ویژه غرب آسیا بیاناتی را پیرامون تحولات اخیر منطقه مطرح نمودند.

در این همایش بسیج دانشجویی بیانیه‌ای در راستای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و همینطور دفاع جانانه دانشجویان دانشگاه‌های هاروارد و کلمبیا از مردم مظلوم و بی دفاع غزه آماده کردند که متن بیانیه توسط یکی از دانشجویان فعال بسیج دانشجویی قرائت گردید.

در پایان توسط ریاست دانشگاه از اساتید برتر گروه‌های مختلف آموزشی تجلیل به عمل آمد. در انتها طوماری در محکومیت جنایات و برخورد وحشیانه پلیس آمریکا با دانشجویان بصیر و بیدار آمریکا و همینطور همبستگی با مردم مظلوم و بی دفاع غزه توسط دانشجویان به امضاء رسید.

دیگر خبرها

  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • دستاوردهای علمی مرهون تلاش معلمان و اساتید دانشگاه است
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم