Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کرمانشاه افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: هدایت ایده‌های خلاق و نوآور برای تولید ثروت و ایجاد اشتغال مولد در حوزه هنر انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری این جشنواره است.
آزادی ایثار اجتماعی، شهادت و جانبازی در راه ارزش‌های والای انسانی و اسلامی، اقتصاد مقاومتی، چهل سالگی انقلاب اسلامی، هویت بخشی و ایجاد الگو برای اقشار اجتماعی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عرصه‌های هنری این جشنواره را هنر‌های تجسمی، موسیقی، نمایش، تصویر و ادبیات بیان کرد و افزود: علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند از اول آبان ماه به نشانی اینترنتی www.sarv۴۰.ir مراجعه کرده و آثار خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان کرمانشاه حوزه هنری ایده پردازی جشنواره هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحت انتخابات در تمام حوزه های انتخابیه استان کرمانشاه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی شعبانی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز، صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸۱ حوزه انتخابیه کشور از سوی شورای نگهبان اطلاع رسانی شد که اسم هر ۶ حوزه انتخابیه استان هم در این لیست وجود دارد.

وی عنوان کرد: با تأیید صحت انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان کرمانشاه، ۶ منتخب استان راهی مجلس شورای اسلامی می‌شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: تکلیف ۲ کرسی در حوزه انتخابیه کرمانشاه در دور دوم انتخابات مشخص خواهد شد که زمان آن متعاقباً از سوی وزارت کشور اعلام می‌شود.

کد خبر 6057677

دیگر خبرها

  • جشنواره شب‌های موسیقی تاک در ملایر برگزار می‌شود/ اجرای رایگان ویژه برنامه نوروز 
  • کرمانشاه در مسیر ثبت ۲۰ خوراک ویژه دیگر خود
  • جشنواره نوروزی برج آزادی برگزار می‌شود
  • صحت انتخابات در تمام حوزه های انتخابیه استان کرمانشاه اعلام شد
  • برگزاری جشنواره نوروزی برج آزادی
  • رسانه‌ها استعدادهای کردستان را به حوزه هنری معرفی کنند
  • ایجاد شغل برای ۳ هزار و ۵۶۰ نفر مددجو زیرپوشش بهزیستی
  • امید آفرینی از الزامات کار رسانه برای رسیدن به جامعه ایده آل است
  • اختتامیه جشنواره ابوذر آذربایجان‌غربی؛ اواخر فروردین
  • برگزاری دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات»