Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین امروز پرسپولیس در حضور سرمربی پیشین برگزار شد و با بازگشت سیدجلال حسینی به تمرینات همراه بود. ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین پرسپولیس بعد از یک روز وقفه از ساعت 11 امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد. در این تمرین سرخپوشان در 30 دقیقه ابتدایی به کار با وزنه پرداختند و در ادامه با حضور در زمین چمن مرور کارهای تاکتیکی را در برنامه‌ تمرینی خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* بازیکنان ملی‌پوش امید و بزرگسال تیم از جمله غایبان تمرین بودند.

* سیدجلال حسینی که روز پنجشنبه در بازی دوستانه پرسپولیس شرکت نکرده بود در این جلسه تمرینی با آمادگی کامل به تمرین پرداخت.

* با توجه به غیبت بیرانوند و درویش‌وند، مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس فقط برای رادوشویچ تمرینات ویژه در نظر گرفت.

* تنها مصدوم پرسپولیس امید عالیشاه است که زیر نظر مارکو به تمرینات اختصاصی پرداخت.

* هومن افاضلی دوست صمیمی برانکو در کنار زمین حضور داشت و تمرین سرخپوشان را زیر نظر گرفت.

* بخش اصلی و پایانی تمرین فوتبال دستگرمی بود که در یک نیمه زمین انجام شد.

* اسماعیل هلالی  از برانکو خواسته خودش یا یکی از دستیارنش  عصر امروز بازی امید پرسپولیس را مقابل تیم عقاب در رقابت‌های باشگاه‌های تهران زیر نظر بگیرند. با توجه به همین موضوع احتمال زلاتکو ایوانکوویچ نظاره‌گر بازی امروز تیم امید پرسپولیس باشد.

* جلسه بعدی تمرین پرسپولیس فردا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R1331/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز پرسپولیس یک مهمان ویژه داشت. ندا نویدی‌نسب، هوادار بانوی پرسپولیسی که در حال انجام شیمی‌درمانی و مبارزه با سرطان است به همراه همسر و دو فرزندش در ورزشگاه کاظمی حاضر شد.

او پیش از شروع تمرین، صحبت گرمی با اوسمار ویرا سرمربی تیم و سایر بازیکنان داشت. اعضای تیم برای این بانوی پرسپولیسی که در دیدار قبل هم در ورزشگاه حاضر بود و تیم را حمایت کرد آرزوی سلامتی کردند.

بازی پرسپولیس و سپاهان اتفاقات عجیب و غریب و زننده زیاد داشت اما حضور این هوادار پرسپولیس در ورزشگاه و صحبت‌هایش از زیبایی‌های سکوهای آزادی بود که حالا از نزدیک هم با اعضای تیم دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار بانو
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس