Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@18:18:03 GMT

چه تشکی خواب آرام را برای شما تضمین می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۹۸۸۶

چه تشکی خواب آرام را برای شما تضمین می‌کند؟

تا چندسال پیش گمان می‌شد فقط افرادی که با دیسک کمر و ستون فقرات و مشکلاتی نظیر آن دست به گریبانند باید در انتخاب تشک دقت به خرج دهند.

امروزه، اما اهمیت تشک در سلامت جسمی و مهمتر از آن سلامت روانی ثابت شده است. چرا که خرید تشک مناسب، خواب آرام را به دنبال دارد و خواب راحت فاکتوری مهم در سلامتی روح است و همچنین در افزایش طول عمر بسیار موثر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب تشک مناسب استاندار‌ها و اصول خاصی دارد و نمی‌شود یک نسخه کلی برای آن پیچید در این بین شناخت کامل برند‌ها و محصولات آن‌ها از جمله موارد مهمی است که به شما در خرید تشک کمک خواهد کرد.

قبل از شناخت برند‌ها اول بهتر است کمی از انواع تشک بیشتر بدانیم: تشک فنری از جمله انواع تشک است که در بازار عرضه می‌شود. این نوع از تشک برای افرادی با وزن کم مناسب است و از همین جهت بیشتر برای کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله خصوصیات این نوع از تشک‌ها ارتجاعی بودن آن و پخش کردن وزن بدن در سطح تشک است. تشک‌های طبی- فنری برای هر سنی مناسب هستند و طول عمر مفید آن باعث محبوبیت و فروش مناسب آن در بازار شده است. آخرین نوع رایج تشک، تشک طبی است که به آن فومی می‌گویند.

تشک طبی بدون فنر است و کیفیت آن بر اساس نرمی و ویژگی‌های اسفنجش سنجش می‌شود. هر کدام از این نوع تشک‌ها مدل‌های گوناگون دیگری نیز دارند که کاربردشان را از هم متمایز می‌کند. لزوما نمی‌توان گفت که کدام نوع تشک از دیگری ارزان‌تر و یا گران‌تر است چرا که ممکن است با توجه به کیفیت و برند قیمت‌ها متفاوت باشد. اما در ادامه راهنمای خرید تشک با شناخت این برند‌ها می‌تواند انتخاب مناسب خودتان را داشته باشید.

تشک رویال
تشک رویال یکی از برجسته‌ترین برند‌های محصولات خواب و تولید کننده تشک در ایران است. تشک‌های طبی این شرکت با بدن انسان سازگاری کامل دارند و این موضوع باعث می‌شود تا در هنگامی که خواب هستید، فشار و وزن در سراسر بدن شما متناسب باشد.
پارچه و الیاف به کار رفته در این تشک‌ها نیز بسیار مرغوب است و ایجاد حساسیت نمی‌کند. گواه این ادعا این است که تشک رویال در سال ۹۵ استاندارد ملی را از سازمان استاندارد کسب کرد. در هنگام خرید تشک رویال دقت داشته باشید که نشان استاندارد بر روی تشک وجود داشته باشد تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. خرید اینترنتی تشک رویال از سایت‌های معتبر این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید تشک‌های اصل و اورجینال را خریداری کنید و از تضمین سلامت کالا برخوردار شوید.

تشک رویا
تشک رویا با داشتن بهترین کیفیت سعی در جلب رضایت مصرف‌کنندگان دارد. این برند به تشک‌های پاکتی یا همان تشک‌های فنر منفصل‌اش شناخته می‌شود. این تشک‌ها که حالت بدن فرد را به خود می‌گیرید و هر عضو از بدن به میزان خاصی در آن فرو می‌رود، کمک می‌کنند تا در هنگام خواب بدن شما در بهترین شکل ممکن قرار بگیرد و خوابی آسوده داشته باشید. تشک‌های اسفنجی از دیگر انواع تشک هستند که این شرکت آن را تولید می‌کند.
از اسفنج‌ها در تمامی تشک‌ها استفاده می‌شود، اما تفاوتی که این تشک با دیگر انواع تشک‌ها دارد بهره‌مندی از اسفنج‌هایی با جنس‌های متفاوت و وزن‌های مختلف است. این نوع از تشک‌ها هیچ گونه فنری ندارند و از این جهت به مرور زمان مشکلی برای آن‌ها ایجاد نمی‌شود. رویا کالا‌های دیگری برای خواب از جمله بالش و تشک مهمان را نیز در بین محصولات خود دارد.

تشک خوشخواب
تشک‌های خوشخواب از جمله معروف‌ترین و محبوب‌ترین انواع تشک ساخت ایران هستند. تشک‌های خوشخواب با داشتن پارچه‌ای مرغوب و دوختی محکم از طول عمر مفید مناسبی برخوردار هستند. این کیفیت در دوخت و پارچه سبب شده تشک‌ها بتوانند هر وزنی را تحمل کنند، بدون اینکه در اثر استفاده دچار آسیب و یا پارگی شوند.
خرید اینترنتی تشک‌های خوشخواب و دیگر برند‌های معتبر از سایت و فروشگاه اینترنتی ممکن است و شما می‌توانید پس از انتخاب و واریز وجه تشک را در منزل تحویل بگیرید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تشک خواب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ایران رادیاتور برندی نام آشنا و معتبر است که تولید کننده محصولاتی مانند انواع کولرگازی، رادیاتور، پکیج و… است. بیشتر مردم با آمدن نام ایران رادیاتور، یاد خرس عروسکی مهربان یعنی عمو یادگار و شعار تبلیغاتی آن با عنوان پشتم گرمه برایشان تداعی می‌شود؛ اما باید بدانیم که چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟ پشت پرده تبلیغات جالب این برند، سال‌ها زحمت و تلاش نیروی کار متخصص ایران نهفته است.

تلاش‌های مستمر، قرارداد با شرکت‌های معتبر اروپایی و… دست به دست هم دادند تا گروه صنعتی ایران رادیاتور به خوبی بتواند به نیاز مصرف کنندگان ایرانی در زمینه سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی پاسخ دهد. مسلماً این تمام ماجرا نیست و باید بررسی شود که چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟ در ادامه این مطلب قصد داریم به این پرسش مهم به طور کامل پاسخ دهیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟

شرکت ایران رادیاتور یک شرکت تولید کننده سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی از جمله پکیج دیواری، رادیاتور و اسپلیت است که با داشتن کارخانه‌های متعدد و بیش از ۴۰ سال فعالیت به یکی از بزرگ‌ترین و با سابقه‌ترین واحدهای تولیدی در ایران و خاورمیانه تبدیل شده است. درواقع، این گروه صنعتی موفق در سال ۱۳۵۸ به دلیل اینکه در داخل کشور ما تخصص صنعت ریخته گری برای تولید رادیاتورهای آلومینیومی وجود نداشتن و این دستگاه از کشور اروپا به کشور ما وارد می‌شد؛ اما یک سال بعد این مجموعه نخستین محصول رادیاتور آلومینیومی داخلی را به بازار داخلی عرضه کرد.

این تنها بخشی از تاریخچه پربها برند ایران رادیاتور است؛ اما برای اینکه به طور کامل با دلایل ریز و درشت مبنی براینکه چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟ آشنا شویم، بهتر است همچنان این مطلب را دنبال کرده و همراه ما باشید.

ایران رادیاتور؛ تولید کننده رادیاتورهای با کیفیت

ایران رادیاتور برندی نام آشنا است که کیفیت محصولات تولید شده آن زبان زد خاص و عام است. رادیاتورهای این برند و تمامی محصولات تولید شده آن، به کمک دستگاه‌های تمام اتوماتیک و مواد اولیه ساخته شده است که نتیجه آن افزایش کیفیت و کارایی و در نتیجه افزایش محبوبیت خود در بین عموم شده است. فقط باید توجه داشته باشید که استفاده از مواد اولیه مرغوب در تعیین قیمت رادیاتور ایران رادیاتور تاثیر به سزایی دارد. البته تعداد پره‌ها و ابعاد رادیاتور نیز در این امر نقش آفرینی می‌کند؛ اما با این وجود هم می‌توان گفت در قبال دریافت و خرید رادیاتور باکیفیت به همراه کارایی بالا، هزینه‌ای به صرفه بابت آن پرداخت می‌شود.

ایران رادیاتور؛ ریخته‌گری آلومینیوم در قالب‌های تحت فشار

تا اینجا با برخی از علت‌هایی که در پاسخ سوال چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟ آشنا شدیم. در این بخش به یکی از مهم‌ترین علل این محبوبیت می‌پردازیم. رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور با استفاده از فرآیند تولید دایکست در حال ساخت می‌باشد. در این فرآیند، هر پره به صورت یکپارچه و از طریق ریخته گری آلومینیوم در قالب‌های تحت فشار در حال تولید است. نتیجه این فرآیند، نه تنها دقت و کیفیت بالایی را در تولید تضمین می‌کند، بلکه محصولات نهایی را همراه با استحکام بیشتری هم عرضه می‌کند.

طی مراحل تولید، هر رادیاتور از سه مرحله تست فشار، دو مرحله تست رنگ و یک مرحله تست شعله عبور خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که هر محصول مطابق با بالاترین استانداردهای کیفیت بین الملل می‌باشد؛ از این رو بیشتر افرادی که نیاز به خرید رادیاتور دارند، اولین برندی که به ذهن آنها می‌رسد، برند ایران رادیاتور می‌باشد و این مسئله با محبوبیت و اثبات کیفیت محصولات ایران رادیاتور ارتباط دارد.

گارانتی ایران رادیاتور

شرکت موفق و معتبر ایران رادیاتور روی همه محصولات خود از جمله رادیاتورها گارانتی را در نظر گرفته است؛ به طوریکه، رادیاتور ایران بوتان دارای ۱۰ سال ضمانت است که می‌توان آن را از بازار خریدای نمود. از این رو، در صورت بروز و مشاهده هرگونه مشکل طی سال‌های استفاده شما از رادیاتورهای برند ایران رادیاتور، می‌توانید از خدمات پس از فروش و گارانتی‌های تعریق شده بهره‌مند شوید. البته ناگفته نماند که با مشاهده برخی خرابی‌ها و آسیب دیدگی‌ها شما می‌توانید از امکان تعویض رادیاتور خود استفاده کنید. اطلاع از این شرایط یکی دیگر از پاسخ‌های سوال چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد، می‌باشد.

ابعاد رادیاتورهای ایران رادیاتور

تا اینجای این مطلب، با برخی از مهم‌ترین پاسخ‌های سوال خود مبنی بر اینکه چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟ آشنا شدید. یکی دیگر از علت‌های محبوبیت رادیاتورهای برند ایران رادیاتور، ابعاد آن است که دست خریداران را برای انتخاب باز گذاشته است. رادیاتورهای ایران رادیاتور در مدل‌های مختلف و با تعداد پره‌های متفاوت از جمله رادیاتورهای ۵، ۷ و ۱۰ پره تولید شده و برای خرید در بازار موجود هستند.

این ساختار مدولار به مهندسان تأسیسات ساختمان اجاره می‌دهد تا بتوانند ترکیبات مختلف را براساس نیاز محیط و ابعاد رادیاتورهای موجود در بازار ایجاد کنند. همچنین نصابان در برخی از مواقع رادیاتورهای مختلف را با یکدیگر ادغام می‌کنند؛ برای مثال، با ترکیب رادیاتورهای ۵ پره و ۱۰ پره می‌توان یک رادیاتور ۱۵ پره ساخت. این انعطاف پذیری در ترکیب رادیاتورها اجازه می‌دهد تا رادیاتورهای مناسبی مطابق با نیازهای گرمایشی هر فضا وجود داشته باشد.

جمع بندی

حالا که می‌دانید مهم‌ترین علل و پاسخ سوال چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟ چیست، به ارزشمند بودن محصولات این برند بیش از گذشته پی برده‌اید. اگر شما هم برای منزل و فضاهای مختلف خود نیاز به رادیاتور پنلی و یا رادیاتور آلومینیومی و فولادی دارید، بهتر است هرچه سریع‌تر برای خرید محصول مورد نیاز خود اقدامات لازم را به عمل آورید.

در این راستا می‌توانید به فروشگاه معتبر ایران بوتان مراجعه کنید و لیست محصولات را به همراه مشخصات آن و همچنین به صرفه‌ترین قیمت رادیاتور ایران رادیاتور مشاهده کرده و پس از انتخاب محصول مورد نظر به راحتی برای خرید رادیاتور انتخابی مراحل تعریف شده را پیش ببرید تا در اولین فرصت و زمان ممکن محصول خریداری شده را از فروشگاه ایران بوتان دریافت کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6086221

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید تشک طبی یک نفره و دونفره
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟
  • از رنجی که می‌برند...
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • مذاکرات ایران و کویت برای تضمین امنیت مرزهای دریایی
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • خبر قدرت پهپادی ایران دنیا را برد، سلبریتی‌ها را خواب/ لسانی: ساختمان برند سلبریتی‌ها از هنجارشکنی شکل می‌گیرد
  • خطرات تشک نامناسب | مشکلی که هر شب خوابتان را جهنم می‌کند
  • تشکیل سازمان «سپند»باعث قدرت بازدارندگی و تضمین امنیت کشور می‌شود