Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-29@08:57:13 GMT

رقم پاداش شاه ماهی ورزش ایران نجومی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۹۹۶۰

رقم پاداش شاه ماهی ورزش ایران نجومی شد

شاهین ایزدیار شناگر ایران موفق به کسب ۷ مدال طلا در بازی‌های پاراآسیایی اندونزی ۲۰۱۸ شد.به گزارش بلاغ،به گزارش پارس نیوز، شاهین ایزدیاز متولد ۱۳۷۲ در رقابت‌های پاراآسیایی اندونزی رکورد شکنی کرد و با کسب ۶ مدال طلا و یک نقره در مواد مختلف شنا رکورد مدال آوری را در بازی‌های پاراآسیایی را شکست و مورد تمجید رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت جهانی بازی‌های پاراآسیایی با تمجدید از شاهین ایزدیار لقب مایکل فلپس را به او داد.

شاهین ایزدیار برای کسب هر مدال طلا در این رقابت‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان ۱۶۰سکه خواهد گرفت و مجموع سکه‌های دریافتی بابت پاداش طلای این ورزشکار ۹۶۰ عدد سکه تمام بهار آزادی خواهد بود.

شاهین ایزدیار برای یک مدال نقره نیز ۸۰ سکه دریافت خواهد کرد و با این حساب وی باید ۱۰۴۰ سکه برای پاداش مدال آوری از وزارت ورزش جوانان دریافت کند.

شاهین ایزدیار در زمان اهدا مدال نیز بابت هر مدال طلا ۵ هزار دلار نقد دریافت کرد و برای یک نقره نیز یک هزار دلار به او اهدا شد.

با توجه به قیمت سکه و دلار در روز‌های اخیر این ورزشکار کشورمان بیش از ۵۰ میلیارد ریال از پاداش‌های وزارت ورزش را به خود اختصاص خواهد داد و باید دید وزارت ورزش و جوانان روی عهد خود برای پرداخت پاداش‌ها می‌ماند یا خیر؟

شاهین ایزدیار در بازی‌های پارالمپیک ریو در برزیل توانست به فینال رقابت‌ها راه یابد، اما موفق به کسب مدال نشد.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک ایران به پایان رسید تا فوتسال ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد.

ایران با قهرمانی در این دوره، ضمن دستیابی به سیزدهمین عنوان قهرمانی خود، بار دیگر جام را از ژاپن پس گرفت و به قله آسیا بازگشت. فوتسال ایران با سیزدهم قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیا محسوب می‌شود و ژاپن با 4 عنوان قهرمانی و اختلافی معنادار، در رده بعدی قرار دارد.

در تاریخ جام ملت‌های فوتسال آسیا تیمی به جز ایران و ژاپن نتوانسته به عنوان قهرمانی برسد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900671

دیگر خبرها

  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • خبرهایی از مهران مدیری، پریناز ایزدیار و لغو ۵ کنسرت
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • بزن بزن جدید در ورزش ایران؛ کتک زدن شدید داور وسط چمن | فیلم
  • پریناز ایزیار و حلقه طلای خاصی که دستش کرد | چهره سرشناس سینمای ایران ازدواج کرده است؟
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت