Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@21:01:18 GMT

اهواز| پانزدهمین مدال خوزستانی‌ها در جاکارتا

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۰۱۶۱

اهواز| پانزدهمین مدال خوزستانی‌ها در جاکارتا

فاطمه برقول به همرا تیم شطرنج b۲ و b۳ بانوان ایران موفق شد مقام قهرمانی بازی های پاراآسیایی جاکارتا را کسب کند و در بخش انفرادی نیز نشان نقره را به گردن آویخت. ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، دور هفتم رقابتهای شطرنج نابینایان و کم بینایان در بخش سریع در جاکارتا به پایان رسید که فاطمه برقول به همراه دو شظرنج باز دیگر ایران در گروه b2 و b3 بانوان با 9.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 امتیاز عنوان قهرمانی و مدال طلا را از ان خود کرد.

فاطمه برقول در بخش انفرادی نیز با 5 امتیاز و به خاطر پوئنشکنی کمتر به مدال نقره رسید. همچنین جواد حردانی در ادامه بازی های دو و میدانی در پرتاب نیزه به نشان برنز دست پیدا کرد.

خوزستانیها تا این جای رقابت های پاراآسیایی جاکارتا به شش مدال طلا، چهار نقره و پنج برنز رسیدهاند.

انتهای پیام/ن

R41468/P1361/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزله خوزستانی‌ها پس از انتقام سپاه از اسرائیل + فیلم

مردم اهواز در حمایت از حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل تجمع و یزله کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، جمعی از مردم ولایتمدار اهواز با حضور در مقابل حسینیه عاشقان ثارالله از حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی حمایت کردند.

مردم اهواز در این تجمعات پرچم های حزب الله لبنان و فلسطین و تصاویر رهبر معظم انقلاب اسلامی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در دست داشتند.

در این تجمع مردمی، جوانان با سر دادن شعار "لبیک یا خامنه ای"، " مرگ‌بر اسرائیل و آمریکا"، " سپاه پاسداران تشکر تشکر" حمایت خود را از پاسخ نظامی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه اعلام کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد. 

 

.

 

.

انتهای پیام/735/.

دیگر خبرها

  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • رسول گرمسیری هم نقره گرفت؛ دومین کابوس ژاپنی
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ گرمسیری به مدال نقره بسنده کرد + فیلم
  • محمدرضا رستمی به مدال نقره کشتی فرنگی قهرمانی آسیا رسید
  • رستمی هم در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نقره ای شد
  • رقص مازندرانی کشتی گیر ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط نمایندگان کشورمان
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ پویا دامرز به مدال نقره رسید
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران
  • یزله خوزستانی‌ها پس از انتقام سپاه از اسرائیل + فیلم