Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران از برنامه این بنیاد برای بورسیه دانشجویان کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد و گفت: متقاضیان از فردا یکشنبه ۲۲ مهر به مدت دو هفته فرصت دارند برای درخواست بورسیه شدن در بنیاد ثبت نام کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر ساداتی نژاد ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بنیاد حامیان دانشگاه تهران برای اولین بار دانشجویان مستعد دوره کارشناسی ارشد را بورسیه می کند و متقاضیان از فردا یکشنبه ۲۲ مهر به مدت دو هفته فرصت دارند در این بنیاد ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است برای سال جاری حدود ۱۰۰۰ نفر از دانشجویان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه تهران بورسیه بنیاد این دانشگاه شوند و از تسهیلات مادی و معنوی آن استفاده نمایند.

مدیر عامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: قبل این برنامه بنیاد حامیان دانشگاه تهران دانشجویان کارشناسی این دانشگاه را بورسیه می‌کرد که برای سال جاری حدود ۱۲۰۰ نفر از این متقاضیان می‌توانند بورسیه بنیاد شوند. در واقع دارا بودن حداقل معدل ۱۷ در ترم قبل یکی از شرایط بورسیه در بنیاد است که البته برای دانشجویان ترم اول، شرط معدل ملاک نبوده و با کسب رتبه زیر ۲۰۰۰ کشوری می‌توانند از این بورسیه استفاده کنند.

دکتر ساداتی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: حدود ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ نفر از دانشجویان دوره کارشناسی برای سال جاری متقاضی بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران بودند که این افراد از اول تا ۱۱ مهر فرصت داشتند برای بورسیه ثبت نام کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دانشگاه تهران ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران با اشاره به برنامه های این دانشگاه همزمان با ۹۰ سالگی این دانشگاه از برگزاری ۹۰ رویداد خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مهدی شهبازی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه تهران امسال جشن 90 سالگی خود را در حالی برگزار می‌کند که سنت دانشگاهی به دانشگاه تهران واگذار شد و شورایعالی انقلاب فرهنگی درخواست دانشگاه تهران را در این زمینه مصوب کرد.

وی  با اشاره به اینکه دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور وظیفه پیدا کرد که این سنت دانشگاهی را پیگیری کند و جشن 90 سالگی این دانشگاه نیز هم با همین رویکرد برگزار می شود، تصریح کرد: همزمان با 90 سالگی دانشگاه تهران در خردادماه 90 رویداد در دانشگاه تهران برگزار می‌شود که اولین رویداد از این فعالیتها نمایشگاه کار است.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتباط بیشتر دانشجویان با صنعت و شبکه سازی به عنوان شعار نمایشگاه دانست و ادامه داد: دانشگاه تهران است با برگزاری اردوهای مهارت محور بحث مهارت آموزی دانشجویان را به شدت دنبال می‌کند. نمایشگاه کار این چرخه را تکمیل می‌کند. سال قبل نیز استقبال خوبی از این نمایشگاه صورت گرفت و امسال نیز امید است با توجه به حضور صنایع و سازمان های مختلف، دانشجویان بتوانند ارتباط مورد نظر خود را بگیرند.

وی تاکید کرد: در ترم جاری استقبال خوبی از درس یادگیری تجربی شد و نمایشگاه پیش رو نمایشگاهی است که ظرفیت‌ها را برای ذی‌نفعان امر پررنگ‌تر خواهد کرد، نماینده شرکت‌ها و صنایع در این نمایشگاه نیازهای خود را اعلام می‌کنند تا دانشجویان جذب بازار کار شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • برزخ دانشجویان هنگام ورود به دانشگاه ها
  • اعلام مبلغ وام‌های شهریه نیمسال دوم دانشگاه پیام نور/ ثبت‌نام آغاز شد
  • ثبت‌نام وام شهریه دانشجویی آغاز شد