Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا سلیقه گفت: تعهد تعیین شده ایجاد اشتغال برای مددجویان بهزیستی قم در سال ۹۷ از طرف بهزیستی کشور ۷۰۰ مورد است که در ۶ ماهه اول امسال ۳۹۱ مورد اشتغال در سامانه اشتغال بهزیستی به ثبت رسید و از محل بند ب تبصره ۱۶ سال ۹۷ معادل ۸ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان اعتبار به بانک‌های عامل اختصاص داده شد که ۳۰۵ نفر از جامعه هدف به بانک‌ها معرفی شدند که طبق رصد فعالیت فوق بهزیستی ۶۸% معرفی به بانک داشته است و بانک‌ها فقط ۹۶/۳۴% عملکرد داشته‌اند و از ۳۰۵ نفر مددجوی معرفی شده فقط ۱۰۳ نفر موفق به اخذ تسهیلات مربوطه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از عملکرد خوب بانک‌های کشاورزی، ملی و مسکن و انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های عامل، بر ضرورت تسریع و تسهیل در ارائه وام‌های مددجویی تأکید کرد و افزود متأسفانه عملکرد کند برخی بانک‌های عامل و ناتوانی برخی مددجویان در معرفی ضامن در کنار افزایش چشمگیر بهای اکثر مواد اولیه، ملزومات صنعتی و خوارک دام و... عملاً سرمایه ارائه شده جهت ایجاد اشغال مددجویان را به نصف تقلیل داده است.

مدیر کل بهزیستی استان قم با اشاره به تفکیک مددجویان معرفی شده به بانک در سه حوزه تخصصی بهزیستی، افزود: از ۳۰۵ نفر مددجوی معرفی شده ۱۶۷ نفر از حوزه توانبخشی، ۹۶ نفر از حوزه اجتماعی و ۴۲ نفر از حوزه پیشگیری و معتادین بهبود یافته بوده‌اند که ۲۵۵ نفر افراد معرفی شده ساکن شهر قم و ۵۰ نفر ساکن سایر بخش‌ها و روستاها هستند.

سلیقه تعداد افراد استفاده کننده از مبالغ پرداختی حق بیمه خویش فرمایی در در شش ماه اول امسال ۹۴ نفر و تعداد افراد استفاده کننده از حق بیمه کارفرمایی را ۴۸ نفر برشمرد و بیان داشت در مدت مذکور از محل بیمه پردازی هم ۴۳ سه نفر از مددجویان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

کد خبر 4428717

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی استان قم تسهیلات بانکی اربعین ۹۷ خبرگزاری مهر کرمانشاه اربعین 97 اربعین حسینی گرگان مشهد بوشهر شیراز یاسوج شهرکرد خرم آباد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: هشت میلیارد و ۹۴۲ میلیون ریال حمایت مالی و تشویقی در پارسال به استان اختصاص یافته و جذب شده است.

جمشید نوری افزود: هدایت، حمایت و ترویج فرهنگ تعاون و کمک به شرکتهای تعاونی برتر، اجرای دوره های آموزشی، اجرای طرحهای تحقیقاتی، نظارت بر عملکرد تعاون ها، حمایت از حقوق اعضا و انجام حسابرسی از شرکتها از جمله اهداف اختصاص این اعتبار بوده است.

نوری اظهارکرد: در این راستا بیش از سه میلیارد ریال برای ترویج فرهنگ تعاون در آذربایجان‌غربی اختصاص یافته و هزینه شده است.

وی  گفت: پارسال ۲۵ هزار و ۴۰۰ نفرساعت دوره آموزشی رایگان حضوری و مجازی با حضور اعضا و ارکان شرکتهای تعاونی در استان اجرایی و بیش از یک میلیارد ریال برای اجرای این دوره ها هزینه شده است.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با هدف کمک به تعاونی های دارای اعضای سه دهک اول درآمدی هم سال گذشته ۷۰۰ میلیون ریال به تعاونی های فرش دستباف استان اختصاص داده شد.

 

 

دیگر خبرها

  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز