Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر کروات فیورنتینا از دوران حضورش در یوونتوس پشیمان نیست و معتقد است که به زودی به سطح بالایی خواهد رسید.

طرفداری- مارکو پیاتسا، وینگر 23 ساله کروات دو سال پیش به یوونتوس پیوست اما پارگی رباط صلیبی، باعث شد تا وی نتواند به پتانسیل بالای خود در یوونتوس برسد و پس از یک نیم فصل حضور قرضی در شالکه، در این تابستان راهی فیورنتینا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیاتسا حالا امیدوار است با درخشش در فیورنتینا یک بازیکن کلاس جهانی شود. وی در مصاحبه با Sport Week گفت:

در حال حاضر، هازارد و نیمار، بهترین وینگر های دنیا هستند. من نیز می توانستم اکنون جزو بهترین وینگرهای جهان باشم اما مصدومیت مانع محقق کردن این هدف و پیشرفت بیشتر من شد. اما اگر دوباره به صورت مداوم بازی کنم و اعتماد به نفسم را باز یابم، می توانم به سطح نیمار و هازارد برسم. دل تنگ بازی کردن شده بودم و فقط نیاز دارم تا بازی کنم. مصدومیت در یوونتوس؟ بابت هیچ چیز پشیمان نیستم. وقتی به یوونتوس آمدم، این تیم فقط کوادرادو را در پست وینگر در اختیار داشت و فکر می کردم که می توانم به جایگاه ثابتی در تیم برسم که در نهایت شدیدا مصدوم شدم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: از فرصت سوزی بازیکنان نگران نیستم/ وقتی پیشنهاد تمدید قرارداد ندادند نمی توانم بگویم می مانم یا می روم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در نشست خبری بعد از بازی با پیکان گفت: درابتدا باید به تمام مردم ایران سال نو را تبریک  بگویم و امیدوارم سال جدید برای همه پررونق باشد.

وی افزود: این چند روز تعطیلی برای تیم ما خوب است چون پنج بازی فشرده  را گذراندیم.این بازی حساس بود، چون بعد از دربی  بودیم و البته کمی احساسی بازی کردیم. شاید در ابتدای مسابقه بازی برای ما آنطور که انتظار داشتیم پیش نرفت. از عملکرد بازیکنان راضی هستم چون چیزی که می‌خواستیم در زمین ارائه کردند. زمانی که 2 بر صفر جلو بودیم فضای برای حمله  و گلزنی ما بیشتر بود، اما متأسفانه حملات ما به گل تبدیل نشد.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: پیکان خوب دفاع می کرد و اگر تیمی نتواند با سیستم این تیم بازی کند به مشکل خواهد خورد. خدا را شکرمی کنم توانستیم رو به جلو بازی کنیم و دو گل بزنیم. از هواداران هم تشکر می‌کنم که امروز به ما انرژی دادند.

اوسمار در خصوص دلایل اینکه بازیکنان تیمش فرصت های زیادی را از دست می دهند عنوان کرد: ما باید این مشکل را حل کنیم، اما من به‌ چشم یک مشکل به آن نگاه نمی‌کنم.  این کم دقتی در ضربه آخر است، چون ما گل می‌زنیم ولی نمی‌توانیم تعداد گل‌هایمان را زیاد کنیم. البته شاید این مساله به خاطر خستگی بچه‌ها بوده است. سعی می‌کنیم در تمریناتی که داریم زدن ضربات آخر را هم درست کنیم.

وی در خصوص اینکه این موضوع او را نگران نمی کند گفت: نگران می‌شوم اما بیشتر نگران می‌شدم اگر این موقعیت‌ها را ایجاد نمی کردیم. مطمئن هستم روز به روز بهتر می‌شویم و از موقعیت‌ها استفاده می کنیم.

خبرنگاری گفت علی نعمتی جزو بهترین های دربی بود ولی در بازی امروز حضور نداشت که اوسمار گفت:  من از تمام بازیکنانم مطمئن هستم و وقتی وارد زمین می‌شوم به آنها اعتماد دارم. نعمتی فصل گذشته تمام بازی‌ها را انجام داد و تا الان هم در دفاع چپ بازی  می کرد با اینکه پست اصلی او دفاع وسط است، اما در دو بازی  گذشته فرشاد فرجی خوب کار کرده  و ما به خاطر احترام به عملکردش فرجی را بازی دادیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه تیمش ریتم خوبی پیدا کرده و آیا نگران نیست بازیکنانش بعد از اردوی تیم ملی افت کنند گفت:نه نگرانی ندارم. تقریباً 21 روز تا بازی با فرصت گل‌گهر داریم و در چند روز آینده بچه‌های تیم ما می‌توانند استراحت کنند. برای هر بازیکنی حضور در تیم ملی افتخار است و بچه‌ها باید از این فرصت برای استراحت استفاده کنند و آماده به تمرینات پرسپولیس بازگردند.

وی در خصوص آمادگی اوستون اورنوف نیز گفت:زمانی که بازیکنان جدید به ما اضافه شوند کمی طول بکشد که آنها هماهنگ شوند. شاید رسانه های خیلی مسائل و جزئیات را ندانند ولی به نظر من این بازیکنان جدید در حال هماهنگ‌تر شدن هستند.ارونوف و هم عبدالکریم حسن بهتر و بهتر می‌شوند و هر چه می گذرد هماهنگ‌تر شوند.

اومسار در خصوص اینکه آیا باشگاه به وی پیشنهاد داده که قراردادش تمدید شود گفت: قرارداد من آخر فصل تمام می‌شود.البته هنوز چیزی به من نگفتند که بمانم یا نه. وقتی  از باشگاه چیزی به من نگفتند، نمی‌توانم بگویم می‌مانم یا نه.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین آرزوی وینگر تراکتور در ۱۴۰۳
  • بدون پیشرفت: حال مدیر فیورنتینا وخیم است
  • اینزاگی: نمی‌توانم از بازیکنانم شکایت داشته باشم
  • فابیو میرتی در لیست فروش یوونتوس قرار گرفت
  • شکوری: نمی‌توانم کمک مالی به پرسپولیس کنم
  • اوسمار: از فرصت سوزی بازیکنان نگران نیستم/ وقتی پیشنهاد تمدید قرارداد ندادند نمی توانم بگویم می مانم یا می روم
  • رسمی: لغو بازی سری A به دلیل وخامت حال مدیر!
  • دوری یک ماهه آرکادیوش میلیک از میادین به دلیل مصدومیت
  • الگری: جام جهانی باشگاه‌ها نتیجه عملکرد خوب یوونتوس است؛ باید در دفاع تیمی پیشرفت کنیم
  • در کنار لئون گورتسکا، یوونتوس به جذب سفیان امرابط نیز علاقه دارد