Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@17:13:17 GMT

برگزاری یادواره شهیدان آبروی محله در گوجان

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۰۸۷۸

برگزاری یادواره شهیدان آبروی محله در گوجان

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یادواره شهدای آبروی محله به یاد برادران شهید حسین و خلیل نادری در شهر گوجان برگزار شد.

 در این برنامه که با استقبال و حضور پرشور مردم شهر گوجان و مسئولان برگزار شد مردم محله نقش اصلی را در اجرای برنامه ایفا کردند که این امر خود بسیار قابل توجه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رنجبر سخنران برنامه گفت: اینکه مردم یک محله اینگونه پایبند خون شهیدان باشند و برای آبروی محله خود سنگ تمام بگذارند واقعا جای تشکر و قدر دانی دارد .

وی افزود: امروزه تهاجم همه جانبه فرهنگی و نرم افزاری دشمن برای ایجاد ناامیدی در جامعه و میان مردم به اوج خود رسیده است؛ ولی برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام، گامی در راستای مقابله با این تهاجم فرهنگی و همچنین نهادینه کردن فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در جامعه است.

حجت الاسلام رنجبر ادامه داد: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا در فضاهای عمومی می تواند همه آحاد جامعه را با خود همراه کند، چون به برکت خون مطهر شهدا و ایثار و از خود گذشتن آنهاست که امنیت و آرامش و امید به آینده در کشور برقرار می باشد.

وی تاکید کرد: با وجود فضا مجازی و ایجاد شبهه در افکار عمومی بویژه نسل جوان، برگزاری یادواره شهدا زمینه ساز آشنایی هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان با راه و سیره شهدا و تداوم راه این عزیزان در دفاع از انقلاب و دستاورد های ارزشمندش می شود.

استاد و مدرس حوزه علمیه یادآور شد: برگزاری این مراسم معنوی در محلات شهری و مساجد و پایگاهای مقاومت بسیج باعث استحکام نظام اسلامی و مقابله با توطئه های دشمنان می شود.

وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه پر آشوب در معرض یک جنگ اقتصادی تمام عیار قرار دارد؛ اما با این حال مردم ما پایبند به خون شهدا و ولی فقیه زمانشان هستند.

سخنران این مراسم معنوی تأکید کرد: اگر وصیت نامه های این شهدا را بخوانیم خواهیم دید که اولین سفارش این بزرگواران یاد خدا و دومین وصیت غالب این شهدا این است که مبادا ولی فقیه تنها بماند؛ زیرا اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم قطعا پیروزی از آن ما خواهد بود.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است