Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، شنبه ۲۱ مهر ماه، سروش صحت ساعت ۲۰ در برنامه «کتاب‌باز» میزبان آتیلا پسیانی بازیگر سینما و تلویزیون می شود. پیش از این اعلام شده بود که اولین برنامه از سری جدید شنبه ۱۴ مهر روی آنتن می رود که بدون هیچ توضیحی هفته گذشته این برنامه پخش نشد.

«کتاب‌باز» در فصل سوم مانند فصل‌های گذشته با محوریت کتاب و مطالعه در دکور جدید که طراحی آن را فواد صفاریان‌پور بر عهده داشته است کار خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بخش‌های جدیدی به صورت ثابت و هفتگی به عنوان بخش‌های پایانی به برنامه اضافه شده‌اند که رشید کاکاوند، مجتبی شکوری، احسان رضایی و مسعود فراستی اجرای آنها را برعهده دارند.

اولین قسمت از برنامه «کتاب‌باز» به زنده یاد صادق صندوقی تقدیم می‌شود. صندوقی از پیشکسوتان حوزه تصویرگری کتاب‌های درسی و همچنین آثار کودک و نوجوان بود که فصل گذشته در این برنامه حضور داشت.

مسابقه «قصه‌گویی» با همکاری کانون پرورش فکری در ۲ بخش ویدیوهای ۹۰ ثانیه‌ای و قصه‌های مکتوب و کوتاه که توسط مردم و شرکت‌کنندگان ارسال می‌شود، از جمله بخش‌های جدیدی است که در فصل سوم به «کتاب‌باز» اضافه شده است.

گفتگو با مهمانان از حوزه‌های گوناگون، آیتم‌های مختلف اعم از متن‌خوانی، سوژه‌های مختلف و مربوط به حوزه کتاب، بخش کودک از دیگر قسمت‌هایی است که در این فصل شاهد آنها خواهیم بود.

«کتاب‌باز» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضاییان و اجرای سروش صحت شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

کد خبر 4428721 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: آتیلا پسیانی سروش صحت شبکه نسیم اربعین ۹۷ تئاتر ایران هالیوود فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی سینمای مستند فیلم کوتاه سریال ایرانی سینمای آمریکا کارگردان تئاتر نمایشگاه نقاشی نقاشی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد

  شهنام عرشی رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در نشست مشترک با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وسعت سیل اخیر در مناطق جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نوپا بودن دانشکده علوم پزشکی چابهار، خوشبختانه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های دقیق تیم مدیریتی دانشکده باعث شده تاکنون هیچ موردی از اپیدمی و طغیان بیماری در مناطق سیل زده پدیدار نشود و گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی از سوی وزارت بهداشت نیز عملکرد این دانشکده را فوق‌العاده اعلام کرده است.

  عرشی گفت: علی رغم مشکلات گذشته در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار، دو بارندگی منجر به سیل در آن منطقه و همچنین خسارات وارده به برخی زیرساخت‌های بهداشتی، خوشبختانه با تلاش شبانه روزی کادر بهداشت به خصوص در مناطق روستایی، اقدامات پیشگیرانه تداوم داشته و وقفه‌ای در برنامه‌های مراقبتی ایجاد نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم/ نیاز به آرامش داریم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه پاسداشت هفته عقیدتی در شهرستان زابل
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت
  • دریافت نشدن خسارت از بارندگی‌های اخیر در خوزستان
  • جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها