Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@15:26:20 GMT

لغو پروانه ۷ دفتر خدمات مسافرت هوایی در کیش

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۱۰۸۵

لغو پروانه ۷ دفتر خدمات مسافرت هوایی در کیش

رکنا: مجوز ۷ دفتر خدمات مسافرت هوایی از سوی معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش لغو شد.

در پی بازدیدهای دوره‌ای انجام شده توسط مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری معاونت گردشگری سازمان و با وجود تذکرات و اخطارهای داده شده به برخی دفاتر خدمات مسافرت هوایی در خصوص عدم فعالیت، نداشتن مکان مشخص و نواقص موجود در پرونده به دلیل عدم ایفای تعهدات و اصلاح موارد مورد تذکر، لغو مجوز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس شیوه نامه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری جزیره کیش چنانچه دفتری پس از اخذ پروانه بهره‌برداری بیش از یک ماه بدون عذر موجه فعالیت خود را آغاز نکند و یا به مدت سه ماه بدون هیچ فعالیتی تعطیل باشد پروانه فعالیتش لغو می‌شود. بر این اساس دفاتر و شرکت‌های آریا سیرکیش، سفرهای رویایی کیش، ایده ال پرواز کیش، عماد سیر کیش، ثامن الائمه کیش، توران کیش و پارمیس سیر کیش لغو مجوز شدند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید.

منبع:ایلنا

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکاسان شیرازی منحرف بودند! / آنها دستگیر شدند! مرگ دردناک یک دانش آموز 18 ساله در حیاط مدرسه / در هرمزگان رخ داد اولین عکس ها از داعشی ها در زندان / گزارش تنها خبرنگاری که به میان وحشت رفت مهمان جنجالی علی ضیاء کلیه اش را بخاطر بچه سرطانی نفروخته بود! اجل به دزد مهلت خروج از محل سرقت را نداد ! +فیلم ازدواج دختر تهرانی با قاتلی خشن در زندان! + عکس عکس بی حجاب همسر ماکرون در بازدید از یک مسجد ایرانی + جزییات فیلم لحظه کشته شدن شاه اینستاگرام ! + فیلم و عکس 16+ 5 روز تجاوز مرد شیطان صفت به 2 دزد خانه اش!+ عکس دردناکترین عکس از کباب کردن خرس در نوشهر! فریبا رازی داشت و باید سریع عروس می شد / پیمان با عروس باردار داماد شد! 2 زن اجازه دادند شوهرشان زن سوم بگیرد! / مرد 3 زنه چه رازی داشت؟! مردی سر خود را برید تا خوب نفس بکشد! + فیلم تنبیه عجیب معلم برای دانش آموز عشق موبایل + فیلم قتل جوان 17 ساله به خاطر چیپس سرکه نمکی + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه مسافرت هوایی پروانه مسافرت دفتر کیش عکس فیلم روزنامه قتل زندگی عراق کشته اینستاگرام ایران مشهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف بیش از ۱۵ هزار پروانه کسب کاغذی در استان آذریجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شهرستان‌های های خوی، مهاباد و ارومیه در صدر جدول رتبه بندی شهرستان‌های آذربایجان‌غربی در حذف پروانه‌های کاغذی قرار داشته و شهرستان‌های جهاربرج، چالدران و باروق در قعر این جدول حضور دارند.
براساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوز‌های قدیمی باید، تبدیل به مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) شوند و از ۱۴۰۳ کسب وکار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.
متقاضیان می‌توانند ️با ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، به سرعت، #رایگان و #غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.
لازم به ذکر است با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب وکار‌هایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • تورهای غیرمجاز آفت مسافرت و گردشگری
  • تبدیل بیش از ۴۰۱ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • حذف بیش از ۱۵ هزار پروانه کسب کاغذی در استان آذریجان‌غربی
  • ماجرای منع دفاتر خدمات قضایی از ثبت اظهارنامه برای مقامات دولتی