Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر عبدوس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ۱۰۰ روز گذشته ۲۱ صیاد پرندگان شکاری توسط نیروهای محیط بانی شهرستان‌های بندرترکمن و گمیشان دستگیر شده اند.

وی افزود: از این متخلفان که در قالب ۱۱ گروه و باند در حال صید پرندگان شکاری در نوار مرزی و ساحلی استان بودند ۹ دستگاه موتورسیکلت، تعدادی شفچه (نوعی دوربین شکاری)، ۲۵ قطعه پرنده طعمه (قمری و کبوتر) و دو پرنده شکاری (دلیجه) کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان با اشاره به این که تا ابتدا پاییز خطر صید پرندگان شکاری استان را تهدید می کند، ادامه داد: از اوایل مهرماه تا اواخر بهمن با آغاز فصل مهاجرت پرندگان آبزی و کنار آبزی، خطر شکار پرندگان را در گلستان تهدید می کند.

عبدوس تصریح کرد: هر ساله با آغاز فصل سرما و مهاجرت پرندگان به گلستان آمار تخلف و دستگیری صیادان غیرمجاز در استان افزایش می یابد و امیدواریم امسال کمتر شاهد صید و شکار پرندگان در نوار مرزی و ساحلی استان باشیم.  

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان خاطرنشان کرد: در این ایام کشیک های گشت شبانه روزی فعال هستند و از هم استانی ها و ساکنان نوار مرزی و ساحلی استان درخواست داریم در صورت مشاهده تخلف و صید و شکار پرندگان، موضوع را به گروه های گشت زنی و یا تلفن گویای ۱۵۴۰ سازمان حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

کد خبر 4428610

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل محیط زیست گلستان پرندگان گرگان اربعین ۹۷ خبرگزاری مهر کرمانشاه اربعین 97 اربعین حسینی گرگان مشهد بوشهر شیراز یاسوج شهرکرد خرم آباد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان حامی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری

سعید یوسف پور مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: معلمان حامی محیط زیست در آگاهی بخشی به دانش‌آموزان و فرهنگ سازی مدیریت پسماند خانگی و نحوه بازیافت زباله‌ها نقش به سزایی دارند.

بیشتر بخوانید

مردم چهارمحال و بختیاری ۴۷ روز هوای سالم تنفس کردند

وی افزود: راهکار‌هایی برای پاک نگه داشتن زمین، تفکیک، بازیافت، عدم استفاده از ظروف پلاستیکی ارائه شد.

در پایان از معلمان حامی محیط زیست چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تالاب گرده‌قیت نقده احیا شد
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • کاهش ۳۰ درصدی شمار پرندگان مهاجر
  • قدردانی از معلمان حامی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری
  • حضور ۷ گونه پرنده مهاجر در تالاب بین‌المللی هامون
  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر