Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@08:24:51 GMT

برنده جایزه معماری استرلینگ معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۱۱۹۴

برنده جایزه معماری استرلینگ معرفی شد

رکنا: معتبرترین جایزه معماری بریتانیا به معماران ساختمان بلومبرگ در لندن رسید.

معماران دفتر شرکت چند رسانه‌ای بلومبرگ که کارشناسان معماری آن را یکی از بزرگترین ساختمان‌های سنگی ساخته شده در شهر لندن می‌دانند، برنده جایزه استرلینگ 2018 شدند. جایزه استرلینگ معتبرترین جایزه معماری در بریتانیا است که به معمار ساختمانی داده می‌شود که بیشترین تأثیر را در محیط ساخته‌شده و تکامل حرفه معماری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سابقه این جایزه به سال 1995 برمی‌گردد و از آن زمان تا کنون بدون وقفه به طور سالانه برگزار شده است.

ساختمان بلومبرگ طوری طراحی شده که شما به هنگام قدم زدن هرگز صدای پای‌تان را نمی‌شنوید اما در عوض یک میز بزرگ در این ساختمان طراحی شده که وقتی یک نفر از آن‌سوی میز با شما صحبت می‌کند، به قدری صدایش واضح به گوش‌تان می‌رسد که گویی در کنارتان نشسته است.

مایکل جونز که به همراه تیمش در شرکت فاسر و شرکا برنده جایزه استرلینگ شده است، درباره ساختمان بلومبرگ می‌گوید: ایده این است که آدم‌ها در این ساختمان به جای اینکه در یک مکان خاص بنشینند، متحرک باشند.

مایکل بلومبرگ، مدیرعامل شرکت بلومبرگ درباره هزینه‌های این ساختمان می‌گوید: بیش از یک و نیم میلیارد دلار هزینه ساختن این ساختمان شده است. شاید یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون دلار. یک معبد را بازسازی کردیم و یک ایستگاه مترو هم ساختیم.

ساختمان پیش‌رو و خوش‌ساخت بلومبرگ در رقابت با 5 ساختمان دیگر برنده معتبرترین جایزه بریتانیا شد که اینجامی‌توانید با دیگر نامزدهای جایزه استرلینگ نیز آشنا شوید.

منبع: ایران آرت

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکاسان شیرازی منحرف بودند! / آنها دستگیر شدند! مرگ دردناک یک دانش آموز 18 ساله در حیاط مدرسه / در هرمزگان رخ داد اولین عکس ها از داعشی ها در زندان / گزارش تنها خبرنگاری که به میان وحشت رفت مهمان جنجالی علی ضیاء کلیه اش را بخاطر بچه سرطانی نفروخته بود! اجل به دزد مهلت خروج از محل سرقت را نداد ! +فیلم ازدواج دختر تهرانی با قاتلی خشن در زندان! + عکس عکس بی حجاب همسر ماکرون در بازدید از یک مسجد ایرانی + جزییات فیلم لحظه کشته شدن شاه اینستاگرام ! + فیلم و عکس 16+ 5 روز تجاوز مرد شیطان صفت به 2 دزد خانه اش!+ عکس دردناکترین عکس از کباب کردن خرس در نوشهر! فریبا رازی داشت و باید سریع عروس می شد / پیمان با عروس باردار داماد شد! 2 زن اجازه دادند شوهرشان زن سوم بگیرد! / مرد 3 زنه چه رازی داشت؟! مردی سر خود را برید تا خوب نفس بکشد! + فیلم حادثه عجیب جوان تهرانی بخاطر خانم مجری صدا و سیما / اورژانس سر رسید + فیلم قتل جوان 17 ساله به خاطر چیپس سرکه نمکی + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بریتانیا لندن معماری جایزه ساختمان عکس فیلم روزنامه قتل زندگی عراق کشته اینستاگرام ایران مشهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه آزاد رحیم استرلینگ مقابل لسترسیتی به فضا رسید! / فیلم

دیدار چلسی و لسترسیتی از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های اف ای کاپ انگلیس با پیروزی 4-2 چلسی و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلستان خاتمه یافت.

دانلود (4.7MB)

دیگر خبرها

  • بلومبرگ: ریخت و پاش فوتبالی عربستان ته کشید!
  • ضربه آزاد رحیم استرلینگ مقابل لسترسیتی به فضا رسید! / فیلم
  • مستند «صیادکاپلو» از تبریز برنده جایزه دن کیشوت اسپانیا
  • فیلم‌نامه نویس برنده اسکار درگذشت
  • درگذشت فیلمنامه‌نویس برنده اسکار
  • رحیم استرلینگ و از دست دادن ضربه پنالتی مقابل لسترسیتی (چلسی 1-0 لسترسیتی)
  • حال حوزه هنری کردستان ‌خوب نیست
  • برنده جایزه نوبل می‌گوید ما ممکن است جهان را اشتباه درک کرده باشیم!
  • نسبت به کلاهبرداری‌های مرتبط با ماه مبارک رمضان هوشیار باشید
  • برگزیدگان جایزه کتاب «پرانتز» معرفی شدند