Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: وزارت خارجه آمریکا دسترسی وزیر خارجه پیشین این کشور به اطلاعات محرمانه دولتی را به درخواست خودش لغو کرد.

وزارت امور خارجه آمریکا دسترسی «هیلاری کلینتون»، وزیر امور خارجه سابق این کشور به اطلاعات محرمانه دولتی را به درخواست خود او لغو کرد.

«چاک گرسلی»، رئیس کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا روز گذشته (جمعه) اعلام کرد: وزارت امور خارجه آمریکا در نامه ای که به تاریخ 21 سپتامبر برمی گردد، نوشته است که دسترسی کلینتون به اطلاعات محرمانه در تاریخ 30 اوت به درخواست خودش لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت امور خارجه آمریکا در نامه ای به چاک گرسلی نوشته بود: ما می خواهیم وضع دسترسی هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق کشور به اطلاعات محرمانه دولتی را به روز رسانی کنیم. علاوه بر هیلاری کلینتون، دسترسی 5 نفر از مشاوران او هم به اطلاعات محرمانه لغو شده است. همانطور که قبلا هم گفته بودیم، این افراد به عنوان محقق و به درخواست هیلاری کلینتون اجازه دسترسی به اطلاعات طبقه بندی شده دولتی را داشته اند.

دسترسی کلینتون به اطلاعات محرمانه دولتی از زمانی که در سال 2016 مشخص شد وی در استفاده از اینگونه اطلاعات طبقه بندی شده و محرمانه بی احتیاط عمل کرده است، به یک مسئله جنجال برانگیز تبدیل شده بود. کلینتون در دوران خدمت به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا از یک سرور ایمیل شخصی برای امور کاری استفاده کرده بود و بارها از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و دیگر جمهور خواهان مورد انتقاد قرار گرفت.

ترامپ پیش از این هم مجوز دسترسی امنیتی جان برنان، رئیس سابق سیا را لغو کرده بود. برنان پیشتر گفته بود اینکه ترامپ Trump از مجوز امنیتی یک مأمور سابق سیا برای گروکشی استفاده می کند، نشان‌دهنده سوء استفاده او از مقام ریاست جمهوری است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکاسان شیرازی منحرف بودند! / آنها دستگیر شدند! مرگ دردناک یک دانش آموز 18 ساله در حیاط مدرسه / در هرمزگان رخ داد اولین عکس ها از داعشی ها در زندان / گزارش تنها خبرنگاری که به میان وحشت رفت مهمان جنجالی علی ضیاء کلیه اش را بخاطر بچه سرطانی نفروخته بود! اجل به دزد مهلت خروج از محل سرقت را نداد ! +فیلم ازدواج دختر تهرانی با قاتلی خشن در زندان! + عکس عکس بی حجاب همسر ماکرون در بازدید از یک مسجد ایرانی + جزییات فیلم لحظه کشته شدن شاه اینستاگرام ! + فیلم و عکس 16+ 5 روز تجاوز مرد شیطان صفت به 2 دزد خانه اش!+ عکس دردناکترین عکس از کباب کردن خرس در نوشهر! فریبا رازی داشت و باید سریع عروس می شد / پیمان با عروس باردار داماد شد! 2 زن اجازه دادند شوهرشان زن سوم بگیرد! / مرد 3 زنه چه رازی داشت؟! مردی سر خود را برید تا خوب نفس بکشد! + فیلم دختر بنز سوار مرد 45 ساله را به قتل رساند + عکس سقوط پل عابر در اثر وزن زیاد عابران! + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ترامپ Trump هیلاری کلینتون دسترسی آمریکا مجوز درخواست عکس فیلم روزنامه قتل زندگی عراق کشته اینستاگرام ایران مشهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر امور خارجه به ترکمنستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ حسین امیرعبداالهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به ترکمنستان خواستار توسعه همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای میان دو کشور همسایه شد. مقامات ایران و ترکمنستان در جریان این سفر همچنین موانع موجود بر سر راه تقویت همکاری‌ها را نیز بررسی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفر وزیر امور خارجه به ترکمنستان
  • جزئیات مذاکرات محرمانه میان ایران و امریکا برای ایجاد آتش بس در منطقه
  • راه‌ اندازی سوت‌ زنی سایبری بازار سرمایه در سال جدید
  • راه‌اندازی سوت‌زنی سایبری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳
  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • چگونگی کسب اطلاعات دارویی از سامانه «تیتک»
  • روایت نشریه اماراتی از جزئیات مذاکرات محرمانه ایران و امریکا
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • آمریکا در حمله تروریستی مسکو، خودش را گوشه رینگ گرفتار کرد!
  • دسترسی بدون واسطه گردشگران به محصولات محلی فراهم شود