Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@23:31:28 GMT

رونمایی توانمندی های نانویی ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۱۴۵۵

‍‍‍‍‍‍

نمایشگاه چهار محصول فناورانه در حوزه نانو با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری رونمایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، درهای یازدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو با ارائه آخرین دستاوردهای ایران و 40 کشور دیگر از امروز به مدت 4 روز بر روی علاقه مندان باز است.   دانلود    

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نانویی ایران فناوری رونمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ درحالی آغاز شده که قم در این نمایشگاه غرفه داشته و به معرفی ظرفیت‌های صادراتی استان می‌پردازد.

این نمایشگاه از صبح هشتم اردیبهشت‌ماه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

قم جزء ۳۱ استانی است که در این نمایشگاه به معرفی توانمندی‌های صادراتی خود در حوزه‌های مختلف همچون صنعت، کشاورزی و صنایع دستی پرداخته است.

محصولاتی همچون انگشتر، پسته، کفش، آرایشی و بهداشتی، سنگ‌های زینتی و… بخشی از کالاهای صادراتی قم هستند که در این نمایشگاه در معرض عموم قرار گذاشته شده است.

احمد وحیدی از غرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی ایران اکسپو ۲۰۲۴ بازدید کرد.

وزیر کشور در خصوص اقدامات استان قم در این نمایشگاه اظهار کرد: دو زنجیره ارزش راهبردی گردشگری و کفش ظرفیت‌های خوبی دارد که در این استان آغاز شده و نیازمند معرفی و تبیین بیشتر است.

وی ادامه داد: سنگ‌های زینتی هم که در بخشی از این غرفه در معرض عموم گذشته شده می‌تواند به عنوان یک زنجیره انتخاب شود که نیازمند برنامه‌ریزی مناسب است.

لازم به ذکر است، ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ از روز ۸ اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی میلاد تهران آغاز و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6090470

دیگر خبرها

  • قم در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور یافت
  • آغاز به کار نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • اولین روز ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • تحریم نوعی جنگ است | با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • عکس/ حضور رئیسی در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)
  • افتتاح ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن