Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:17:36 GMT

مجبوریم با تیم نونهالان در رده نوجوانان بازی کنیم

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۱۵۱۰

مجبوریم با تیم نونهالان در رده نوجوانان بازی کنیم

تهران- ایرنا- رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس گفت: به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه، مجبوریم با تیم نونهالان در رده نوجوانان بازی کنیم.

به گزارش ایرنا، شکست سنگین چهار بر صفر تیم نوجوانان پرسپولیس مقابل استقلال، انتقادات را مجددا به سمت آکادمی سرخپوشان روانه کرد.
محمد پنجعلی رئیس آکادمی پرسپولیس روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره این موضوع اظهار داشت: مشکلات زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی اجازه نداده بازیکن بگیریم و به همین خاطر مجبوریم از تیم نونهالان در رده نوجوانان استفاده کنیم.
وی افزود: بازی‌ها فشرده است و بازیکنان در آن رده سنی با وجود سن و سال ک،م بلافاصله بعد از بازی در تیم نونهالان برای تیم نوجوانان هم به میدان می‌روند.
رئیس آکادمی پرسپولیس در رابطه با شکست سنگین تیم نوجوانان در شهرآورد گفت: بازیکنان ما در رده نوجوانان سه سال کوچکتر از بازیکنان تیم‌های دیگر هستند و بازی‌های فشرده ای انجام می دهند. با این وجود در بازی رفت استقلال را برده بودیم و آنها در بازی برگشت به پیروزی رسیدند.
پنجعلی با اشاره به مشکلات تیم های پایه پرسپولیس تصریح کرد: حدود 6 ماه است که مربیان ما کار می کنند اما تازه بخش کمی از مطالبات آنها را پرداخت کرده ایم.
پیشکسوت پرسپولیس گفت: واقعا مشکلات زیاد است. خدا از کسانی که این بلا را سر پرسپولیس آوردند نگذرد که برای همه در باشگاه مشکل ایجاد کردند. هیچ کس هر گردن نمی‌گرد و آقایان غیب شدند و پاسخگو نیستند. غیر از مشکلاتی که در رده نونهالان و نوجوانان داریم، در رده جوانان دروازه بان نداریم و هر بازی یکی از بازیکنان لباس گلری می‌پوشد و درون دروازه قرار میگیرد.
ورزشی**ع.ک**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش آكادمي پرسپوليس محمد پنجعلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خراسان شمالی مشخص شدند

اویس حسین‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات قهرمانی و انتخابی کشتی آزاد و فرنگی در رده سنی نونهالان استان با حضور ۲۲۴ کشتی‌گیر به میزبانی اسفراین برگزار شد.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: در کشتی آزاد حسام شمسایی، امیرمحمد امانی، ماهان نجفی، عباس امانی، محمد تقوی، سبحان صدقی، پوریا کاظم زاده، عباس دلیرنیا، مهدی حسین زاده، سید جواد حسینی، امیرمحمد کمالی و عرشیا امانی به عنوان نفرات برتر این رقابت‌ها معرفی شدند.

در کشتی فرنگی محمد قربانزاده، یعقوب سوارپور، سجاد اعتمادی، رضا طاهری، یزدان صدقی، محمدرضا محمدیان، محمد قربانی، حسام یوسفی، امیرمحمد حاجی‌زاده، محمد امین قهرمانی، سجاد دلپسند و محسن نوروزیان به عنوان نفرات برتر این رقابت‌ها معرفی شدند.

حسین زاده خاطر نشان کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها ۱۲ الی ۱۶ اردیبهشت ماه به مسابقات قهرمانی کشور در تهران اعزام می‌شوند.

کد خبر 6083852

دیگر خبرها

  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم
  • درویش: یحیی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم
  • نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خراسان شمالی مشخص شدند
  • درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد