Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@07:48:28 GMT

دعوت از 23 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال نونهالان

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۱۶۹۴

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران از روز 26 مهر در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود و پس از انجام دو مسابقه دوستانه در روزهای 27 و 28 مهر با اعلام اسامی نفرات نهایی ، 18 بازیکن منتخب جهت شرکت در مسابقات "آری" به کره جنوبی اعزام می شوند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به این شرح است؛

عرشیا کریمی و آریا اصغری(تهران)، مصطفی عباسی و محمد صلاحی کجور(مازندران)، مسیح مرادی ، مهران نفری و عباس رضوی زاده(اصفهان)، سجاد گل محمدی و محمدرضا شاهرخ آبادی(کرمان)، یادگار رستمی و خالد روحانی(کردستان)، علی اکبر رنجبر و علیرضا سعدی پور(فارس) آریا حسینی فرد، عارف نوبخت و سام عباس قلی زاده(گیلان)، محمد مهدی محمدی(گلستان)، حسین فتحی(اردبیل)، سجاد خادمی(یزد)، علیرضا افخم(آذربایجان شرقی)، علیرضا جعفریان(البرز)، پارسا همتی(کرمانشاه) و حامی قنبران(خوزستان)

کلیه نفرات فوق می بایست روز پنج شنبه 26 مهر ساعت 17 در مرکز ملی فوتبال ایران خود را به کادر فنی تیم ملی نونهالان معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال نونهالان اردوی آماده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان

علی ساده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال پسران ایران در حال برگزاری است که یکی از هندبالیست‌های قمی نیز در آن حضور پیدا کرده است.

رییس هیات هندبال استان قم افزود: پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان پسر ایران از امروز تا هفتم اردیبهشت ماه در تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نیما باقری هندبالیست جوان و آینده دار استان قم نیز در پنجمین اردوی تیم ملی جوانان کشور با حضور سرمربی مصری حضور پیدا خواهد کرد.

ساده با بیان اینکه سرمربی تیم ملی هندبال پسران جوان ایران ۲۱ بازیکن را به اردوی آماده سازی دعوت کرده است گفت: سروش غفاری به عنوان سرپرست، شریف مؤمن حجازی به عنوان سرمربی، حمید ربانی کیا به

عنوان مربی، محمد جمالی به عنوان بدنساز، رضا سرسنگی به عنوان ماساژور و مهدی کیانی به عنوان آنالیزور کادر فنی تیم ملی هندبال جوانان کشورمان را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 6084457

دیگر خبرها

  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان
  • نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خراسان شمالی مشخص شدند
  • دعوت ۵ فولادی به اردوی تیم فوتبال جوانان کشور
  • دعوت از ۲۱ بازیکن به اردوی تیم هندبال جوانان
  • اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم فوتبال دختران زیر ۱۵ سال
  • معرفی برگزیدگان کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی