Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛دو نماینده ورزش جانبازان و معلولین استان قم در بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی حسین گلستانی از رشته والیبال نشسته و محمد محمدنژاد از بسکتبال با ویلچر بودند که هر دو با کسب مقام قهرمانی و نشان طلا به کار خود پایان دادند.

محمد محمدنژاد بازیکن ملی‌پوش تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران محسوب می‌شود که همراه با این تیم برای نخستین‌بار در بازی‌های پاراآسیایی به میزبانی شهر جاکارتای اندونزی به میدان رفت و نخستین طلای خود را از این رویداد مهم برون‌مرزی و قاره‌ای کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران که در ترکیب خود از بازیکنان شاخص و نام‌داری بهره‌مند بود تمامی حریفان حاضر در مراحل مقدماتی، نیمه نهایی و فینال بازی‌های پاراآسیایی این دوره را با شکست مواجه کرد تا مقتدرانه با هدایت سرمربی سابق ایثار قم یعنی محمدرضا دستیار قهرمان این بازی‌ها شود.

محمدنژاد که از سال 1390 در ترکیب تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در تمام سطوح مسابقات بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های ایران به میدان رفته و عنوان‌های ارزشمندی با تیم ایثار در مسابقات لیگ‌های کشور و تیم ملی کسب کرده، بعد از حضور در پارالمپیک رویودژانیرو برزیل حالا طلایی ورزش جانبازان و معلولین قم در بازی‌های پاراآسیایی است.

محمدنژاد که تابستان امسال در ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به مقام چهارم مسابقات 2018 قهرمانی جهان در آلمان دست یافته و بعد از تجربه حضور در بازی‌های پارالمپیک 2016 برزیل، از هم اکنون سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو را نیز رزرو کرده، در جاکارتای امسال عضو اصلی ترکیب تیم ملی ایران بود.

تیم ملی ایران بعد از شکست دادن تیم‌هایی نظیر اندونزی، تایلند و عراق در مرحله مقدماتی و عبور از سد تیم قدرتمند کره جنوبی در نیمه نهایی، با تیم ملی ژاپن در مسابقه فینال برای کسب مقام قهرمانی به رقابت پرداخت و با شکست 68 بر 66 حریف قهرمان این بازی‌ها شد تا مدال طلای یک رویداد مهم برون‌مرزی در سال 1397 توسط محمد محمدنژاد ملی‌پوش باشگاه ایثار از رشته بسکتبال با ویلچر نصیب ورزش قم شود.

انتهای پیام /ح

ملی پوش ايثار قم در بازی های پاراآسيايی 2018 طلايی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرویس ورزشی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: در نیمه دوم خوب نبودیم و حتی می‌توان گفت اصلا بازی نکردیم، پیروزی غیر ممکن شد و به بازیکنان استراحت دادیم.

مهران حاتمی پس از شکست تیمش برابر طبیعت تهران در دیدار نخست مرحله نیمه‌نهایی اظهار کرد: در نیمه دوم خوب نبودیم و اواخر کوارتر به نتیجه رسیدیم که به بازیکنان خود استراحت دهیم، چون می‌دانستیم امکان بازگشت به بازی وجود ندارد.

‌وی افزود: می‌توان گفت در نیمه دوم اصلا بسکتبال بازی نکردیم، اشکالات زیادی داشتیم که باید روی آن تمرکز کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم. 

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن تاکید کرد: دوشنبه روز دیگری خواهد بود و نمایش بهتری خواهیم داشت. 

سینا فتحی، مربی تیم بسکتبال طبیعت تهران نیز پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: نیمه اول تمرکز کمتری روی بازی داشتیم، هم در دفاع و هم در حمله این شرایط وجود داشت، حتی در کوارتر نخست که بازی را بردیم به این دلیل بود که ذوب‌آهن از موقعیت‌های خود استفاده نکرد. 

او ادامه داد: در نیمه دوم خیلی آماده بودیم و تمرکز کافی وجود داشت، در مرحله قبل ۵ بازی انجام دادیم و فشار زیادی بر روی تیم وجود داشت اما خوشحالم توانستیم به بازی برگردیم و برنده شویم. 

فتحی تصریح کرد: ما در مرحله قبل در حالی‌ موفق به صعود شدیم که بازی نخست را باخته بودیم، بنابراین برد اول ما در این مرحله با وجود این که بسیار روحیه‌بخش است اما نمی‌تواند تضمین‌کننده صعود باشد. 

مربی تیم طبیعت گفت: باید در بازی‌های بعدی نیز نمایش خوبی را ارائه دهیم، دو تیم در سطحی هستند که بازی در خانه یا خارج از خانه به اندازه‌ای که تصور می‌شود بر روی نتیجه اثرگذار نیست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تصویری باورنکردنی از بهروز افخمی روی ویلچر؛ بیماری افخمی چیست؟
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت