Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:40:36 GMT

واحدهای مسکونی 404 روستای مازندران آمارگیری می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۱۹۳۵

واحدهای مسکونی 404 روستای مازندران آمارگیری می شود

ساری- ایرنا- چهارمین طرح آمارگیری از ویژگی مسکن روستایی 404 روستای مازندران از امروز شنبه آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون بهسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران گفت که در این طرح 12هزار خانه روستایی آمارگیری می شود.
علیرضا قلی نژاد در آیین شروع به کار طرح آمارگیری مسکن روستایی مازندران در روستای سمسکنده شهرستان ساری افزود: حدود 64 نفر، آمارگیری را در روستاهای این استان برای مدت یک ماه ( 21 مهر تا 21 آبان ) با همکاری دهیاری و شوراهای اسلامی روستایی انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت که در این آمارگیری اطلاعات واحدهای مسکونی از لحاظ مقاوم سازی، تسهیلات دریافتی، مصالح ساختمانی به کار رفته جمع آوری می شود.
قلی نژاد مهم ترین هدف از اجرای طرح های آمارگیری را شناسایی واحدهای مسکونی غیرمقاوم در روستاها و اطلاع رسانی به مالکان برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت برای ساخت بیان کرد.
وی گفت که در سه طرح آمارگیری روستایی که پیش از این در مازندران اجرایی شد، 36 هزار خانه روستایی مورد ارزیابی آماری قرار گرفت.
طرح آمارگیری ویژگی های مسکن روستایی در روستاهای بالای 20 خانوار اجرایی می شود.
مازندران 2 هزار و 340 روستا بالای 20 خانوار جمعیت دارد.
براساس سرشماری نفوس و مسکن سال 95 این استان 3 هزار و 323 روستا و آبادی دارد که 47 درصد از جمعیت 3 میلیون و 283 هزار نفری مازندران در این مناطق سکونت دارند.
6982/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بنياد مسكن طرح آمارگيري روستاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد

عملیات اجرایی احداث سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی با حضور محمد اسلامی رئیس این سازمان در بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدهادی رستمیان عصر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در آئین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر با حضور محمد اسلامی رئیس انرژی اتمی، اظهار کرد: در یک رویکردی ارزشمند با نگاه بلند استاندار و همراهی وزارت راه و شهرسازی، ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر در مسیر محله‌های تنگک - عالیشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت. وی افزود: در این محدوده در کنار ساخت واحدهای مسکونی، سرانه‌های مختلف فضاهای آموزشی، بهداشتی، سبز و ورزشی دیده شده است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: برای ساخت واحدهای مسکونی این منطقه نقشه‌های معماری متفاوتی دیده شده و با ظرفیت موجود برای ساخت حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی جمعیتی ۵۰ هزار نفری در این محدوده اسکان پیدا می‌کنند.رستمیان گفت: امید است شاهد رونق و تمدنی بسیار خوب در این نقطه زیبا از مرکز استان بوشهر باشیم.

منبع: فارس

کد خبر 747058

دیگر خبرها

  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی