Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاکسازی صورت یکی از مفیدترین کارها برای زیبایی پوست است که با استفاده از آن می‌توان آلودگی را از پوست برداشت و آن را تمیز کرد.

به گزارش خبرنگار  حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

چین و چروک اطراف چشم

چروک زیر چشم در جوانی علاوه بر تاثیری که بر زیبایی فرد می‌گذارد، از نظر روحی هم به او حس بدی را منتقل می‌کند؛ گرچه چین و چروک بخشی اجتناب‌ناپذیر از افزایش سن است، اقدامات خاصی وجود دارد که می‌توانید برای بهبود ظاهر پوست و درمان کامل چروک انجام دهید؛ یکی از بهترین راه‌ها استفاده از گلاب است، خوب است بدانید که گلاب علاوه بر از بین بردن چین و چروک باعث جوان سازی پوست زیر چشم هم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حداقل روزی یک بار مقداری گلاب روی پوست بمالید تا از شر چین و چروک دور چشم رها شوید.

زنجبیل و خواص آن

زنجبیل از زمان‌های دور مورد استفاده بوده است و در طب سنتی نقش مهمی ایفا می‌کند؛ خوب است بدانید که زنجبیل درد عضله، درد مفصل، سفت شدن و ورم عضله را در عرض 2 ماه تا 63 درصد کاهش می‌دهد، مصرف روزی یک تا 2 قاشق مرباخوری زنجبیل تازه یا خشک برای افراد مبتلا به درد عضله توصیه می‌شود و اگر درمان را ادامه دهید، مشکلات عضله‌ای کاهش پیدا می‌کند.

راه جلوگیری از زردی نوزاد

اغلب زمانی که نوزاد به دنیا می‌آید دچار زردی است که باعث نگرانی والدین است، زردی نوزاد یکی از اتفاقات شایع است که در آن، رنگ پوست و رنگ چشمان نوزاد زرد می‌شود  اما هیچ جای نگرانی نیست چرا که زردی، معمولا پس از آنکه نوزاد شروع به غذا خوردن می‌کند، از طریق کبد از بدن خارج می‌شود و خود به‌ خود از بین می‌رود؛ خوب است بدانید که مصرف خربزه و کندر در دوران بارداری از ایجاد زردی در نوزاد جلوگیری می‌کند.

 واریس را چگونه درمان کنیم؟

اغلب افرادی که در طول روز مدام ایستاده هستند و کارهای خود را در حالت ایستاده انجام می‌دهند؛ دچار واریس می‌شوند که نه تنها زیبایی را از پاهایشان می‌گیرد، بلکه برایش مشکلات متعددی ایجاد می‌کند، برای درمان واریس یبوست را درمان کنید و مصرف سردیجات را کاهش دهید، همچنین خوردن سکنجبین با آب ولرم در درمان واریس بسیار موثر است، علاوه بر این اگر پاهایتان را با روغن سیاهدانه  ماساژ دهید بسیار در درمان واریس مفید است.

شیر پاک کن طبيعی

پاکسازی صورت یکی از مفیدترین کارها برای زیبایی پوست است که با استفاده از آن می‌توان آلودگی را از پوست برداشت و پوست را تمیز کرد؛ برای اینکار راهکارهای زیادی وجود دارد که با به کار گیری آن می‌توان پوست را جوان و شاداب کرد، سه قاشق غذاخوری روغن دانه انگور را با یک قاشق غذاخوری روغن کرچک مخلوط و در یک بطری آن‌ها را نگهداری کنید، این کار را ادامه دهید تا پوستتان شاداب بماند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست فعالان محلات استان قزوین گفت: بهترین و درست‌ترین راه برای برطرف شدن مسائل و معضلات اجتماعی که در جامعه وجود دارد، استفاده از ظرفیت‌های مردمی است و دولت مصمم است از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کند.

وی افزود: روش و رویه پرداخت به مسائل توسط مردم یکی از رویه‌های اصلی دولت است و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها و بار‌ها حوزه مردم و ایجاد حلقه‌های میانی را مورد توجه و تاکید قرار داده و این مهم را حتی در اقتصاد که مقوله پیچیده‌تر و تکنیکی تری است مطرح می‌کند.

استاندار قزوین اضافه کرد: تصدی گری توسط دولت در برخی از موضوعات از جمله موضوعات اجتماعی باعث گرفتاری‌هایی می‌شود و گرفتاری‌هایی را ایجاد می‌کند، در وهله نخست مردم فکر می‌کنند با ورود دولت نقشی ندارند و دوما دولت متصدی خوبی در این زمینه نیست و برخی اوقات مشکلات را بیشتر می‌کند.
 
نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد مقدورات و امکانات برای پرداخت مسائل اقدامات لازم را انجام دهد و این موضوعات در کانون توجه دولت سیزدهم است ولی حوزه‌های اجتماعی و حوزه‌های زیرساختی نیازمند بودجه‌های زیادی است که تمامی آنها در توان دولت نیست و باید با هم افزایی دولتی و مردمی مشکلات را برطرف کرد. 

وی افزود: استان قزوین به صورت مصداقی اقدامات متعددی را برای کاهش مشکلات اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین آنها راه اندازی کمپ ماده ۱۶ است، موضوعی که برخی از معضلات اجتماعی را کاهش داده و باید در سطح استان توسعه پیدا کند.

اعلایی گفت: حل مسائل کانون‌های مشکل آفرین اجتماعی در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و خدمت گذران با همدلی و همراهی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکلات کاهش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید
  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • غربالگری نوزاد چیست؟ بهترین زمان آزمایش غربالگری
  • ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • با مصرف این میوه جوان شوید
  • درمان خانگی آبله مرغان + بهترین دارو برای از بین بردن جای جوش
  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است