Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@04:41:44 GMT

تکرار دوئل ستنی فوتبال اروپا پس از شش سال

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۲۲۷۰

به گزارش پارسینه؛ بازی هلند و آلمان در میان تیم‌های اروپایی همیشه یکی از رقابت‌های جذاب‌‌ و پرتکرار فوتبال اروپا محسوب می‌شود. کری‌خوانی‌های فوتبالی هلندی‌ها و آلمانی‌ها از قدیم معروف بوده است. حالا باز هم لاله‌های نارنجی در یک تورنمنت به ژرمن‌ها برخورد کرده‌اند و امشب در یوهان کرویف آرنا باید از ساعت ۲۲:۱۵ به مصاف این حریف بروند و با تمام قوا آماده هستند تا بتوانند ژرمن‌ها را بعد از شانزده سال شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری از گروه یک لیگ A. ملت‌های اروپا که با قضاوت جونیت چاکر ترکیه‌ای برگزار خواهد شد. آخرین مرتبه این دو تیم در سال ۲۰۱۲ به مصاف یکدیگر رفتند و آلمان با نتیجه ۲ بر یک موفق شد به پیروزی دست یابد.

 

غیرممکن است هلندی‌ها پیش از مصاف با آلمان یاد بازی نیمه‌نهایی یورو ۱۹۸۸ و یکی از بهترین بازی‌های فان‌باستن نیفتند. دوران طلایی که حالا لاله‌های نارنجی از آن خیلی خیلی دور هستند. بعد از دوران بحرانی و عدم راهیابی به یورو ۲۰۱۶ و جام جهانی ۲۰۱۸ رونالد کومان آمده تا تیم ملی کشورش را نجات دهد. در همین مدت زمان کم هم کومان تلاش کرده به تدریج در ترکیب هلند تحول ایجاد کند. تغییرات مثبت را در این تیم در بازی‌های قبلی شاهد بودیم، وقتی فرانسه قهرمان جام جهانی برای پیروز شدن برابر آن‌ها به دردسر افتاد. اگر هلند در لیگ ملت‌ها هم نتایج خوبی نگرفت نباید مردم این کشور ناامید شوند چراکه از دوران سختی بیرون آمده‌اند و دیدار‌هایی را پشت سر گذاشتند که حتی خلق موقعیت گل هم برای‌شان دشوار شده بود. هلند باید آهسته آهسته پیش برود و دوباره به جمع تیم‌های بزرگ اروپایی بپیوندد. البته بازی امشب برای هلندی‌ها خاص است چراکه همیشه با آلمانی‌ها در فوتبال کری زیادی داشته‌اند و تصور باختن مقابل ژرمن‌ها برای‌شان دشوار است.

 

تا وقتی تیم ملی آلمان در طولانی‌مدت نتایج چشمگیری نگیرد هواداران این تیم ناکامی در جام جهانی ۲۰۱۸ را فراموش نخواهند کرد. برای تیمی که شانس داشت عنوان قهرمانی‌اش را تکرار کند سخت بود در مرحله گروهی حذف شود. با این حال یواخیم لو و کمیته فنی فدراسیون فوتبال آلمان با ۲ ماه کار مداوم دلایل اصلی ناکامی مانشافت را در بی‌انگیزگی و انتخاب تاکتیک‌های اشتباه برشمردند. به این ترتیب یوگی باز هم تلاش کرده چند مهره جوان و باانگیزه را به لیست آلمان اضافه کند. نمایش نسبتاً خوب هفته نخست برابر فرانسه در لیگ ملت‌ها امیدواری را به اردوی آلمان بازگرداند و حالا ۲ آزمونِ دشوار برابر هلند و فرانسه که هر دو هم در خانه رقباست را پیش‌رو خواهند داشت. اگرچه بسیاری لیگ ملت‌ها را تورنمنت مهمی برای ارزیابی تیم‌ها نمی‌دانند ولی حداقل تعداد تعویض‌ها کمتر است و از سوی مربیان هم جدی‌تر گرفته می‌شود. آلمان اگر می‌خواهد شانس حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها را داشته باشد باید برابر هلند به پیروزی برسد تا در صدر جای خروس‌ها را بگیرد.

رونالد کومان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی به خبرنگاران گفت: " شاید در حال حاضر در بهترین دوره تیم ملی نباشیم، اما ما بازیکنانی داریم که در تیم‌های بزرگی ایفای نقش می‌کنند و باعث دلگرمی ما هستند. ما از کیفیت کافی برخوردار هستیم، اما بردن تیم ملی آلمان کار آسانی نیست و ژرمن‌ها توانسته اند در این مدت خود را به فوتبال جهان ثابت کنند. به همین منظور ما بهترین خود را به معرض نمایش خواهیم گذاشت."

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: هلند آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم بی‌سابقه پوچتینو: بی‌احترامی بازیکنان چلسی دیگر تکرار نمی‌شود

پوچتینو از این که مادوئکه و جکسون به شکلی عجیب قصد داشتند مانع از پنالتی پالمر شوند، عصبانی است. 

طرفداری | هفته سی و سوم لیگ برتر با پیروزی 6-0 چلسی مقابل اورتون به پایان رسید.

چلسی در ادامه بازی‌های پر گل خود، اورتون را از استمفوردبریج با شکست سنگین بدرقه کرد تا در واپسین هفته‌ها در منطقه کسب سهمیه اروپایی قرار بگیرد. آن‌ها سه امتیاز تا جایگاه ششم فاصله دارند. در دیدار امروز، کول پالمر (4)، نیکولاس جکسون و آلفی گیلکریست گلزنان آبی‌ها بودند. مائوریسیو پوچتینو در مورد بازی به نکات زیر اشاره کرده است. 

درگیری بازیکنان چلسی بر سر پنالتی 

بعد از بازی باید در مورد کل جریان صحبت کنیم، اما اول قصد دارم برای شفاف‌سازی، یک نکته را کاملا روشن کنم: همه‌ی بازیکن‌ها و اعضای کادر فنی آگاه بودند که پنالتی‌زن تیم، کول پالمر است. اما چیزی که بعد از اعلام پنالتی اتفاق افتاد، یک بی‌نظمی و بی‌احترامی محض بود. من به شدت از این وضعیت ناراحت و عصبانی هستم. فکر کنید، برای هرکسی که بازی را تماشا می‌کرد، این صحنه‌ جنجالی و غیرحرفه‌ای، یک شرمندگی تمام‌عیار بود. به همین خاطر، می‌خواهم صمیمانه از هواداران چلسی عذرخواهی کنم. 

انضباط مهم‌ترین مسئله در تیم ماست و بازیکنای هجومی باید نشان دهند که برای گل زدن گرسنه هستند، اما این نوع از رفتارها... ما باید این وضعیت را شفاف‌سازی کنیم، ولی من این نوع رفتار را نمی‌پذیرم. خیلی قاطع برخورد خواهم کرد. به آن‌ها این موضوع را گفتم و قول می‌دهم که این اتفاق دوباره تکرار نخواهد شد. وقتی یک تیم جوان دارید، گاهی اوقات اهداف فردی مقدم بر اهداف تیمی می‌شوند.

 

آیا بازیکنان چلسی تنبیه می‌شوند؟

نه، نه، هدف تنبیه نیست، بلکه یادگیری است. آن‌ها بازیکنان جوانی هستند. واکنش کانر گلگر خیلی خوب بود. ما نمی‌توانیم چنین رفتاری را به نمایش بگذاریم. این اتفاق، برای همه یک تنبیه محسوب می‌شود، چون همه‌ی بازیکنان می‌دانستند که پنالتی‌زن تیم چه کسی است. وقتی پالمر در زمین است، او پنالتی‌زن است.

 

بازیکنان ما هنوز باتجربه نیستند. آن‌ها جوان هستند و برای پیشرفت، نیاز به کسب تجربه از طریق مواجهه با موقعیت‌های مختلف دارند. این اتفاق، حکم یک درس آموزشی را برای آن‌ها دارد، درست مانند زمانی که در مدرسه هستیم و اشتباهات خود را می‌آموزیم. هدف ما این است که به آن‌ها خطای‌شان را نشان دهیم و شرایطی را فراهم کنیم تا از این تجربه بیاموزند. این نوع تجربه، عاملی برای پیشرفت و تبدیل شدن به بازیکنان بهتر است. 

در مورد کول پالمر 

هرگز بازیکنان را در زمان جذب قضاوت نمی‌کنم، بلکه همیشه انتظار بهترین عملکرد را از آن‌ها داریم. کول پالمر ما را غافلگیر نکرده است، چون می‌دانستیم که بازیکنی با توانایی گلزنی بالاست. عملکرد درخشان او در منچسترسیتی گواه این ادعاست، نه؟ عملکرد فوق‌العاده‌ی او در حال حاضر، هم برای تیم و هم برای خودش، بی‌نظیر است. این درخشش نشان می‌دهد که باشگاه با جذب او، تصمیم درستی گرفته است. 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • خشم بی‌سابقه پوچتینو: بی‌احترامی بازیکنان چلسی دیگر تکرار نمی‌شود
  • هشدار کمیسیون اروپایی درباره اعمال نفوذ روسیه بر انتخابات
  • ستارگان دیروز اروپا، پیرمردهای عصا به دست برزیل!
  • بازی مهیج لیگ 6 اردیبهشت تکرار می‌شود!
  • فاینورد برد و جهانبخش ۷ دقیقه بازی کرد!
  • جهانبخش دوباره آماده بازی شد
  • واکنش آلمان و کمیسیون اروپا به حملات موشکی ایران به اراضی اشغالی
  • پیاده‌روترین شهر جهان کجاست؟
  • مصاحبه قدیمی علی دایی در آلمان پس از گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • هدیه اروپایی پی‌اس‌جی برای دوئل انتقامی