Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@21:47:21 GMT

از بین بردن پف زیر چشم‌ها با ساده ترین روش ها

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۲۳۰۰

از بین بردن پف زیر چشم‌ها با ساده ترین روش ها

رکنا: با این روش های ساده می توان زیبایی چشم ها را حفظ کرد.

متخصص تغذیه با بیان اینکه خنک کردن چشم‌ها باعث کاهش تورم زیر چشم می‌شود گفت: به همین دلیل هم هست که بسیاری از افراد برای از بین بردن تورم چشم از برش‌های خیار و تأثیر خنکی آن بر روی چشم‌ها استفاده می‌کنند.

محمد آذرفر متخصص تغذیه با بیان اینکه معمولا دلیل ورم زیر چشم احتباس آب و مایعات در بدن بوده گفت: احتباس آب و مایعات نیز بخاطر غلطت زیاد نمک در آن ناحیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو چنانچه فرد شب پیش با گریه خوابیده باشد و یا غذای شور خورده باشد صبح که از خواب بر می‌خیزید با یک کیسه متورم کوچک در زیر چشم رو به رو خواهد شد.

وی گفت: نمک موجود در اشک و یا غذا باعث کشیده شدن آب به سمت صورت شده و در نتیجه آب زیر چشم‌ها جمع می‌شود. برای دفع نمک به مقدار زیاد آب بنوشید. این کار تورم زیر چشم‌ها را برطرف خواهد کرد. در ضمن روز بعد نیز باید از خوردن نمک پرهیز کرد. تا حد امکان از نوشیدن نسکافه، قهوه و سایر نوشیدنی‌هایی که باعث دهیدراتاسیون بدن می‌شود باید اجتناب کرد.

این متخصص تغذیه با بیان اینکه خنک کردن چشم‌ها باعث کاهش تورم زیر چشم می‌شود گفت: به همین دلیل هم هست که بسیاری از افراد برای از بین بردن تورمشان از برش‌های خیار و تأثیر خنکی آن بر روی چشم‌ها استفاده می‌کنند. برای از بین بردن تورم چشم‌های خود از این روش استفاده کنید. خیاری را که از چند ساعت قبل در یخچال بوده و خنک شده است را بردارید آن را حلقه حلقه کرده و بر روی چشم‌های خود گذاشته و به آن‌ها استراحت دهید.

آذرفر خاطرنشان کرد: می‌توان به جای خیار از یک تا دو عدد چای کیسه‌ای که از قبل در یخچال یا فریزر خنک کرده‌ استفاده کرد و آن‌‌ها را زیر چشم‌ها خود قرار داد. برای تأثیر بیشتر می‌توان از چای‌های آرام بخشی مانند بابونه و نعناع استفاده کرد و همزمان از اثرات آروماتراپی این گیاهان دارویی نیز بهره برد. در صورتی که چای کیسه‌ای هم در دسترس نبود، ۲ عدد قاشق فلزی را شب قبل در داخل فریزر قرار داده و آن را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زیر چشم‌های خود بگذارید. مشاهده خواهید کرد که در رفع ورم زیر چشم معجزه می‌کند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکاسان شیرازی منحرف بودند! / آنها دستگیر شدند! مرگ دردناک یک دانش آموز 18 ساله در حیاط مدرسه / در هرمزگان رخ داد اولین عکس ها از داعشی ها در زندان / گزارش تنها خبرنگاری که به میان وحشت رفت خودکشی مادر تهرانی بعد از قتل 2 کودکش + جزییات مهمان جنجالی علی ضیاء کلیه اش را بخاطر بچه سرطانی نفروخته بود! حضور مرد سیاستمدار در میان زنان معلوم الحال! + عکس ازدواج دختر تهرانی با قاتلی خشن در زندان! + عکس فیلم لحظه کشته شدن شاه اینستاگرام ! + فیلم و عکس 16+ 5 روز تجاوز مرد شیطان صفت به 2 دزد خانه اش!+ عکس دردناکترین عکس از کباب کردن خرس در نوشهر! فریبا رازی داشت و باید سریع عروس می شد / پیمان با عروس باردار داماد شد! 2 زن اجازه دادند شوهرشان زن سوم بگیرد! / مرد 3 زنه چه رازی داشت؟! مردی سر خود را برید تا خوب نفس بکشد! + فیلم اجل به دزد مهلت خروج از محل سرقت را نداد ! +فیلم تجاوز به زن باردار همسایه در حیاط خانه اش+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه غذا قهوه چای تغذیه تورم زیبایی خوردن آب پف زیر چشم عکس فیلم روزنامه زندگی اینستاگرام قتل عراق کشته زندان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تصاویری دیده‌نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش

هر روز تعداد بیشتری از زائران خانه خدا وارد سرزمین عربستان می‌شوند و سعودی‌ها از تکنولوژی‌ها و امکاناتی که برای مسافران خود فراهم کرده‌اند گزارش می‌دهند؛ با این حال تا همین ۷۰ سال قبل، مراسم حج شکل دیگری داشت.

به گزارش همشهری‌آنلاین، در آن روزها سفر هوایی تجاری هنوز در مراحل اولیه خود بود و به اندازه امروز در دسترس نبود، بنابراین، بسیاری از زائران از طریق قایق یا کشتی به مکه سفر می‌کردند. کسانی که توانایی مالی داشتند، سفر خود را با هواپیماهای کوچک از کشورهای مجاور آغاز می‌کردند.

با این حال، مناظر داخلی عربستان با آنچه امروز از خود نمایش می‌دهد بسیار متفاوت بود، این‌ها تصاویری از حج شهریور ماه ۱۳۳۲ هجری شمسی است که در مجله قدیمی نشنال جئوگرافیک منتشر شده است:

حاجیان متمول با هواپیما وارد عربستان می‌شدند

کشتی وسیله‌ای رایج برای سفر به مکه بود

اکثر مردم اما از اتوبوس استفاده می‌کردند

شهر مکه در سال ۱۳۳۲ شمسی هم رونق خاص خود را داشته است

خیابان‌های شهر در طول مراسم حج همیشه شلوغ بودند

ورودی حرم مقدس متاثر از معماری عثمانی بود

محوطه حرم در آن ایام تنها از کعبه و منطقه مطاف تشکیل شده بود

در آن ایام حاجیان می‌توانستند وارد کعبه شوند

مطاف آنقدر شلوغ نبود که زائران به دشواری بیفتند

بازارهای اطراف حرم هم بسیار ساده بودند

روشنده‌ها برای در امان ماندن از آفتاب چتر داشتند

جمرات ستون‌های کوچکی بودند که به عنوان نماد شیطان سنگسار می‌شدند

حاجیان برای انتخاب قربانیان روز عید خود به صحرا می‌رفتند

در صحرای عرفات چادرهایی ساده و در کنار کوه عرفه برپا می‌شد.

نماز در میان کاروان‌های مقیم صحرا برگزار می‌شد.

دیگر خبرها

  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • راهکار ساده برای کمک به رژیم‌تان؛ نوشیدن آب داغ چگونه باعث کاهش وزن می‌شود؟
  • روش های موثر برای از بین بردن آسیب‌های ناشی از بدخوابی
  • تعریف حباب قیمت به زبان ساده + فیلم
  • بالا بردن جام قهرمانی آسیا توسط ستاره فوتسال (فیلم)
  • (ویدئو) یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • تصاویری دیده نشده از حال و هوای شهر مکه در ۷۰ سال قبل
  • (تصاویر) تصاویری دیده‌نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش
  • درمان خانگی آبله مرغان + بهترین دارو برای از بین بردن جای جوش