Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-19@08:46:41 GMT

پلیس: تایید دستگیری رئیس سازمان نظام روانشناسی

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۲۳۵۳

خرداد: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ، خبر دستگیری رئیس سازمان نظام روانشناسی را تایید کرد.
به گزارش خرداد به نقل از فارس، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: در راستای اجرای دستور مقام محترم قضایی شعبه یک اجرای احکام دادسرای کارکنان دولت ، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ در ساعت ۱۷:۰۰ روز چهارشنبه مورخه ۱۸ مهرماه ۱۳۹۷ متهم عباسعلی .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الف را در منطقه ولنجک تهران دستگیر و برابر روال قانونی در اختیار مقام قضایی مربوطه قرار دادند. برچسب ها: پلیس ، نظام روانشناسی ، بازداشت

منبع: خرداد

کلیدواژه: پلیس نظام روانشناسی بازداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵ سارق خشن تهران

سردار " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: اسفندماه امسال، به دنبال سرقت‌های سریالی به عنف از شهروندان در سطح شهر تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در نخستین گام تیمی از کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌های وحشیانه وارد عمل شدند و برای بازبینی دوربین‌های مداربسته پای در صحنه جرم گذاشتند، اما در فیلم‌ها مشخص شد که متهمان هنگام اعمال جرم چهره خود را می‌پوشانند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی به سراغ تحقیقات محلی رفتند که در این مرحله موفق شدند هویت یکی از متهمان سابقه‌دار را شناسایی کنند؛ در ادامه نیز مشخص شد این فرد زورگیر با همدستان خود یک باند حرفه‌ای مجرمانه را تشکیل داده و آن‌ها دست به جرایم زیادی در محله‌های تهران زده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: کارآگاهان در تجسس‌های بیشتر با اقدامات فنی و اطلاعاتی، پاتوق ۵ نفر از سارقان را شناسایی کردند و متوجه شدند که آن‌ها در یک سال گذشته اقدام به ۱۰۰ فقره سرقت زورگیری از مردم کرده‌اند.

وی افزود: تیم پلیسی در مرحله بعد راهی مخفیگاه متهمان شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های چند ساعته، ۵ سارق خشن را در عملیات‌های هماهنگ و جداگانه دستگیر کردند.

وی افزود: ۵ متهم که در جریان تحقیقات، منکر جرم خود بودند پس از مواجه با شکات و فیلم‌های دوربین مداربسته موجود در صحنه جرم به ۱۰۰ فقره سرقت‌های متعدد در تهران و تشکیل باند تبهکاری اعتراف کردند و ۱۰ دستگاه گوشی تلفن همراه و تعداد ۵ قبضه سلاح سرد از مخفیگاه آن‌ها کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان جهت کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات احتمالی در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ سارق خشن تهران
  • دستگیری قاتلان شهروند محمودآبادی در تهران
  • بازداشت ۵ سارق خشن در تهران
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد
  • دستگیری جگرفروش قاتل در لواسان/بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو
  • انهدام یک شرکت هرمی در مرکز تهران
  • انهدام یک شرکت هرمی در مرکز تهران/ سرمایه‌گذاری با فیلم ساختگی گروگانگیری!
  • قتل در لواسان بر سر جگر
  • قتل در جگرکی!
  • پابند الکترونیک در پیشگیری از وقوع جرم بسیار موثر خواهد بود