Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ۲۶ طرح برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی از سوی کمیته امداد دامغان به بانک‌های عامل معرفی‌شده است، ابراز داشت: ۴۱ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال برای این تعداد طرح تسهیلات پرداخت‌شده است.

وی افزود: مبلغ تخصیصی برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی توسعه روستایی به کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان برای این طرح‌ها ۵۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام ۱۱۵ نفر در سایت کارا

مدیر کمیته امداد دامغان از پذیرش و ثبت‌نام ۱۱۵ نفر در سامانه کشوری کارا برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی خبر داد و ابراز داشت: از این تعداد ۱۰۸ نفر مورد تائید قرار گرفتند.

کشاورزیان در ادامه تصریح کرد: هشت رشته شغلی انتخابی برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی دامداری، زنبورداری، تولید پوشاک، خدمات، کاشت و فروش نهال و بذر، حمل‌ونقل و لجستیک، ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی و شیلات را شامل می‌شود که با همکاری شوراهای اسلامی و دهیاران روستاها و مشاوران شغلی انتخاب‌شده‌اند.

وی افزود: برای تمامی افراد متقاضی دریافت تسهیلات از این نهاد با تفاهم‌نامه‌های که بین ادارات فنی و حرفه‌ای و دانشگاه علمی کاربردی حضرت رسول اکرم (ص) دامغان تنظیم‌شده است متناسب با شغل انتخابی قبل از دریافت تسهیلات یک دوره کلاس آموزشی با هزینه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار و پس از پایان دوره گواهی مهارت صادر می‌شود.

کد خبر 4428422

منبع: مهر

کلیدواژه: تسهیلات اشتغالزایی دامغان کميته امداد سمنان اربعین ۹۷ خبرگزاری مهر کرمانشاه اربعین 97 اربعین حسینی گرگان مشهد بوشهر شیراز یاسوج شهرکرد خرم آباد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا در نشست با بانک‌ها پیرامون پرداخت تسهیلات مسکن روستایی گفت: حدود ۵ هزار و ۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند که انتظار می‌رود بانک‌ها پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی به این تعداد واحد را تسریع کنند. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود میانگین پرداخت تسهیلات بانکی مقاوم سازی واحد‌های روستایی در سطح کشور ۵۵ درصد بوده، اما در استان ۶۲ درصد است که نشان دهنده همکاری خوب و مطلوب شبکه بانکی در این حوزه است. روستا بر کوتاه شدن زمان پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن به متقاضیان تاکید کرد و گفت: بانک ها موظفند زمان طولانی پرداخت تسهیلات مسکن را ، کاهش کنند. وی به نظارت بر اعطای تسهیلات بانکی به متقاضیان تاکید کرد و گفت: تسهیلات اگر در جای درست خود هزینه شود دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بین می‌رود. به گفته معاون استاندار در جلسات کارگروه امور زیربنایی طرح‌های گردشگری مصوب می‌شوند و اعتبار دریافت می‌کنند، اما این اعتبارات در جای درست خود هزینه نشدند که حوزه مسکن نباید اینگونه باشد.  روستا با اشاره به پرداخت تسهیلات به واحد‌های خسارت دیده در زلزله سال ۱۳۹۹ شهر سی سخت گفت: از مجموعه یک هزار و ۴۰۰ واحدی که در زلزله دچار خسارت شد ۲۷۰ واحد نیمه تمام مانده است که در حال پیگیری اختصاص اعتبار به این واحد‌ها هستیم. مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۳ درصد واحد‌های مسکن روستایی مقاوم سازی شدند و در صورتی که تسهیلات بانکی پرداخت شود به ۷۲ درصد خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود