Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مرکز نمایش حوزه هنری استان فارس از اجرای ۵ نمایش خیابانی برگزیده همایش عاشورائیان در ایام اربعین حسینی خبر داد. ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ استانها فارس نظرات

علی‌اصغر گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به برگزاری نخستین همایش نمایشی عاشورائیان در دهه دوم محرم تا اربعین حسینی اظهار داشت: 5 نمایش از این همایش برای اجرا انتخاب شده که در ایام اربعین در شیراز و دیگر شهرهای استان فارس اجرای عموم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: نمایش «غیرت» اثر سعید نظری و « آتش سرد» اثر حمید بیات برای اجرا در شیراز در نظر گرفته شدند که موضوع نمایش‌ها ترکیبی بین عاشورا و دفاع مقدس است. 

مسئول مرکز نمایش حوزه هنری استان فارس با اشاره به اجرای شهرستان‌ها افزود: نمایشی به کارگردانی صدیقه (نسیم) شکر از شهرستان فسا و یک نمایش اثر مهدی نادری از شهرستان فیروزآباد دیگر آثار انتخابی این همایش هستند، یک نمایش نیز در یکی دیگر از شهرستان‌های استان فارس اجرای نمایش داریم که هنوز مشخص نشده است. 

براساس اعلام فراخوان همایش بنا بوده که آثار منتخب با هماهنگی در مسیر پیاده‌روی اربعین در داخل و خارج از کشور اجرا شود، گروسی در پاسخ به این موضوع بیان کرد: به دلیل دیر ارسال کردن فیلم آثار از سوی هنرمندان نتوانستیم اثری از استان فارس را به همایش اربعین ارسال کنیم. 

انتهای پیام/  ز

R41382/P41362/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۲۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام جعفر صادق (ع)، مردم مؤمن و انقلابی شهرستان مرزی بندر آستارا رخت عزا بر تن کرده و غرق در ماتم و اندوه هستند.

عزاداران مسیر سپاه این شهرستان تا مسجد امام جعفر صادق (ع) را پیموده و به عزاداری پرداختند.

کد خبر 6096329

دیگر خبرها

  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس