Web Analytics Made Easy - Statcounter

بشار رسن که اردوی تیم ملی فوتبال عراق را به دلیل فوت مادرش ترک کرد بازی بعدی پرسپولیس در جام حذفی را نیز از دست داد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بشار رسن که برای حضور در بازی های دوستانه تیم ملی فوتبال عراق به عربستان سفر کرده بود به دلیل از دست دادن مادرش مجبور به ترک اردوی این تیم پس از بازی با تیم ملی فوتبال آرژانتین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس شب گذشته به عراق بازگشت تا در کنار خانواده اش باشد.

با توجه به شرایط این بازیکن، باشگاه پرسپولیس با مرخصی بلند مدت او مشکلی نخواهد داشت تا رسن در عراق بماند. از این رو هافبک سرخپوشان پایتخت دیدار بعدی پرسپولیس که در جام حدفی مقابل نود ارومیه برگزار می شود را از دست خواهد داد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸ روز پنجشنبه هفته‌جاری در مرحله یک شانزدهم نهایی جام‌حذفی فوتبال کشور به مصاف نود ارومیه می رود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بشار رسن پرسپولیس جام حذفی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، گفت: بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در جام حذفی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری بازی پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: بر اساس رای کمیته انضباطی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یک بازی لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم بوده و بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با این حال بازی آلومینیوم اراک در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، عنوان کرد: با این حال از حیث رای کمیته انضباطی فوتبال کشور، بازی بعد تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگر خواهد بود و این تیم در لیگ برتر از همراهی تماشاگرانش محروم خواهد بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر