Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – تارنمای «المانیتور» با اشاره به ادعاهای واهی و ضدایرانی نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، نوشت: نخست وزیر اسرائیل می کوشد تا با تمرکز بر پروژه ایران هراسی، اشغال فلسطین را کتمان و توجیه کند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، این تارنمای خبری-تحلیلی با رد ادعای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد کشف یک تاسیسات هسته ای جدید در«تورقوزآباد» در جنوب تهران نوشت: یکی از مقام های اطلاعاتی آمریکا که خواست نامش فاش نشود، در گفتگو با خبرگزاری رویترز ادعای نتانیاهو مبنی بر کشف یک تاسیسات هسته ای جدید در ایران را رد کرد و گفت که ساختمانی که نتانیاهو به آن اشاره کرده پر از قفسه و سند است و هیچ ردی از لوله های آلومینیومی یا سانتریفیوژ برای غنی سازی اورانیوم در آن به چشم نمی خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«یوکیو آمانو» مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز اذعان داشت که برخلاف آن چه نخست وزیر اسرائیل سعی در القای آن دارد، ایران مانع از ورود بازرسان این سازمان به سایت های هسته ای خود نشده و آژانس دسترسی به سایت های هسته ای ایران را دارد.
المانیتور در ادامه با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین نوشت: هدف از پروژه ایران هراسی نتانیاهو در سالهای اخیرلاپوشانی سیاست اشغالگرایانه اسراییل در فلسطین است. این سیاست در هفته جاری جان دو اسرائیلی را گرفت که متاسفانه آخرین قربانیان نیز نخواهند بود. قطعا نتانیاهو در مواجهه با این تهدید به راهبرد ایران هراسی خود ادامه خواهد داد و باید خود را برای پاورپوینت دیگری از کشف یک «تاسیسات هسته ای» جدید ادعایی در قلب تهران آماده کنیم.
اروپام**9418 ** 1546

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نتانياهو ايران هراسي المانيتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو فشار‌های سیاسی را نادیده بگیرد و اسرا را بازگرداند

خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه از نتانیاهو خواسته اند که فشار‌های سیاسی را نادیده بگیرد و توافقی را تضمین کند که بستگان آنها را به خانه بازگرداند.

به گزارش الجزیره به نقل از شبکه هفت اسرائیل، این بیانیه در حالی منتشر شده است که وزرای راست افراطی کابینه نتانیاهو تهدید کرده‌اند که در صورت موافقت نخست‌وزیر با آتش‌بس و آزادی اسیر که به جنگ غزه پایان می‌دهد، ائتلاف او را ترک خواهند کرد.

این خانواده‌ها گفتند: «زمان آن فرا رسیده است که رهبری را بر عهده بگیریم، شجاعت نشان دهیم و همه ۱۳۲ اسیر را بازگردانیم». آنها افزودند: "نخست وزیر بنیامین نتانیاهو، اگر این فرصت را برای بازگرداندن بستگانمان از دست بدهید، تاریخ شما را نخواهد بخشید. "

پیشتر، خانواده‌های اسرای اسرائیلی با تجمع مقابل مقر اقامت وزیر خارجه آمریکا در تل‌آویو، گزینه‌های تهدید‌آمیز خود درباره سند تبادل اسرا را فریاد زدند.

با گذشت حدود هفت ماه از جنگ غزه بدون تحقق اهداف اعلامی آن، خانواده‌های اسرای اسرائیلی بر ضرورت تحرک عملی کابینه نتانیاهو برای آزادی این اسرا که جانشان به دلیل بمباران‌های مستمر در خطر است، تاکید دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • چرا نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ در غزه تمام شود؟
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • نتانیاهو: پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران
  • نتانیاهو: شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم
  • اکثر معترضان اسرائیلی مخالف حمله زمینی به رفح هستند
  • نتانیاهو فشار‌های سیاسی را نادیده بگیرد و اسرا را بازگرداند