Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@18:13:50 GMT

ترامپ: رسانه ها خبر جعلی منتشر می کنند

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۲۸۵۱

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی در جمع طرفدارانش در ایالت اوهایو، گفت به برخی از این رسانه‌ها نگاه کنید. اینها رسانه‌های جعلی هستند.

وی ادامه داد: اشکالی ندارد می‌دانید ما یاد گرفته‌ایم که چگونه با آنها زندگی کنیم. ما آنها را دوست نداریم اما یاد گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ بارها علیه رسانه‌ها اظهارات انتقادآمیز داشته و آنها را دشمن مردم معرفی کرده و متهم به انتشار اخبار جعلی کرده است. ترامپ در حالی این بار به رسانه‌ها حمله کرد که چند روز گذشته روزنامه‌نگار واشنگتن‌پست پس از ورود به کنسولگری عربستان سعودی در استانبول ناپدید شده است. مقامات ترکیه اعلام کرده‌اند که جمال خاشقجی در درون کنسولگری عربستان سعودی در استانبول کشته شده است.

ترامپ در جمع خبرنگاران در اوهایو اعلام کرد: من با پادشاه عربستان گفت‌وگو خواهم کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار برخی فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب در پرونده نیکا شاکرمی

برخی فعالان رسانه‌ای که با استناد به گزارش جعلی و پر از اشتباه بی‌بی‌سی با همراهی گروه‌های ضد انقلاب اقدام به انتشار مطالب کذب در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی کرده بودند به دادستانی تهران احضار شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از قوه قضاییه، دادستانی عمومی و انقلاب تهران به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، علیه تعدادی از خبرنگارها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

روز گذشته در حالی سایت bbc جهانی گزارشی جعلی و نادرست و پر اشتباه در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی منتشر کرد که پیشتر به این پرونده رسیدگی دقیق قضایی صورت گرفته و نتایج بررسی‌ها نیز به طور رسمی در رسانه‌ها اعلام شد.

کد خبر 749804

دیگر خبرها

  • احضار برخی فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب در پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه دروغگویان درباره نیکا شاکرمی
  • دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد
  • چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود
  • تصاویر واقعی است؛ خبری از کپسول آتش نشانی نیست!+ عکس