Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زاهدان - ايرنا - مدير کل استاندارد سيستان و بلوچستان گفت: هزار و 283 گواهينامه واردات و 870 گواهينامه صادرات در 6 ماهه نخست امسال در اين استان صادر شده است.

به گزارش ايرنا اسماعيل عاقلي روز شنبه در نشست خبري با اصحاب رسانه اظهار داشت: صدور گواهينامه هاي اين مدت نسبت به مدت مشابه پارسال رشد 25 درصدي را نشان مي دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي انجام 321 مورد کنترل و بازرسي از واحدهاي توليدي، خدماتي و انجام 548 مورد نمونه گيري در اين واحدها، صدور و تمديد 61 پروانه، تعليق و ابطال 24 مورد، ارائه تذکر و اخطار به 87 واحد و پلمپ يک خط توليد را از ديگر اقدامات اداره کل استاندارد سيستان و بلوچستان در 6 ماهه نخست امسال برشمرد.
مدير کل استاندارد سيستان و بلوچستان گفت: همچنين در اين مدت 977 مورد بازرسي و نظارت بر محموله هاي صادراتي و هزار و 409 مورد محوله هاي وارداتي صورت گرفته است.
وي انجام 2 هزار و 326 نمونه آزمون در آزمايشگاههاي سيستان و بلوچستان را از ديگر فعاليت هاي اداره کل استاندارد ذکر کرد و افزود: طرح کنترل و نظارت بر جايگاههاي سوخت اين استان در قالب 290 جايگاه و 599 نازل سوخت در اين مدت انجام شده است.
عاقلي انجام بازرسي از 171 فروشگاه عرضه مصنوعات گرانبها و 164 نمونه برداري و آزمون در اين حوزه را از ديگر اقدامات اين نهاد در 6 ماهه نخست امسال در سيستان و بلوچستان برشمرد.
وي با اشاره به درآمدهاي اداره کل استاندارد سيستان و بلوچستان در اين مدت گفت: درآمدهاي اين نهاد در استان در اين مدت 14 ميليارد و 511 ميليون تومان بوده که حاکي از رشد 106 درصدي نسبت به مدت مشابه و تحقق کل درآمد امسال است.
مدير کل استاندارد سيستان و بلوچستان گفت: اين نهاد هم اينک در پنج شهرستان و پنج نقطه مرزي دفتر و نمايندگي دارد.
وي اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در چند سال اخير بر لزوم کيفيت و ارتقاي کيفيت تاکيد داشتند به طوري که فرمودند «بهترين گزينه براي مقابله با واردات ارتقاي کيفيت است».
عاقلي با تبريک هفته استاندارد (22 تا 28 مهر) گفت: برنامه هاي مختلفي از جمله ديدار با نماينده ولي فقيه سيستان و بلوچستان و استاندار، غبار روبي و عطر افشاني مزار شهدا، معرفي واحدهاي توليدي برتر، تجليل از فعالان اين عرصه، بازديد شهروندان از اداره کل استاندارد، حضور کارشناسان اين نهاد در مدارس براي سخنراني و اطلاع رساني در اين زمينه و بازديد از واحد هاي توليدي در نظر گرفته شده است.
7316**3213
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۲۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان

  ایوب کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: پس از بارندگی‌های اخیر یکی از برنامه‌های کاهش ابتلا و همچنین کنترل پشه آنوفل و آئدس (ناقلین بیماری‌های مالاریا و تب دانگ) انجام عملیات سم پاشی منازل در مناطق دارای تبادل جمعیتی بالا با سایر مناطق آلوده و بالا بودن تعداد زیستگاه لاروی پشه است.

وی افزود: در شهرستان سیب و سوران عملیات سم پاشی توسط ۳ تیم در مناطق پرخطر تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.

  کرد گفت: همچنین در کنار این عملیات زیستگاه لاروی هر روستا بررسی و در صورت مشاهده لارو عملیات لاروکشی انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان