Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به این سوال که مشمولان در حال انجام تحقیق برای ستاد کل نیروهای مسلح، آیا می توانند برای تکمیل پروژه خود اعزام به سربازی را به تعویق بیندازند، گفت: وضعیت این افراد در جلسه ای بررسی شد و توافق شد کسانی که تا زمان اعزام به سربازی تحقیقشان به اتمام نمی رسد، ۶ ماه اعزامشان به تعویق بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: البته برای این منظور، مشمولان محقق حتما بایست یک ماه قبل از اعزام اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین مقرر شد تا به کسانی که پروژه را تمام نکرده و وارد خدمت شده اند در صورت پیشرفت ۵۰ درصدی کار، اجازه داده شود کار را تمام کنند.
 
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا مشمولان غایب نیز می توانند از کسری ایثارگری و جانبازی بهره مند شوند یا خیر، گفت: اکنون افرادی که خود را به موقع معرفی کرده اند، در اولویت ارائه تسهیلات هستند.‌
 
وی ادامه داد: پس از کاهش ازدحام مشمولان، وضعیت غایبین بررسی و تصمیم گیری می شود که به ازای هر ماه ایثارگری یا جانبازی چند روز به آنها کسری تعلق می گیرد. البته بهتر است که غایبین هرچه زودتر خود را معرفی کنند.
 
کمالی بار دیگر به تشریح نحوه تقسیم کسری ایثارگری و جانبازی میان 2 برادر پرداخت و گفت: شرط استفاده همزمان 2 برادر از کسری ایثارگری این است که پدر هنگام ثبت کسری، ماه ها را تقسیم کند و کسری هر فرزند را جداگانه به ثبت برساند. دقت شود که در صورت ثبت تمام ماه ها برای فرزند اول، حتی در صورت استفاده تنها بخشی از آن، دیگر امکان استفاده برای فرزند دوم وجود نخواهد داشت.
 
وی در خصوص تعلق کسری خدمت به سربازانی که امریه گرفته اند، اظهار داشت: این سربازان از لحاظ کسر خدمت به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول با داشتن کسری خدمت، ادعا به نداشتن آن می کنند که این افراد نباید از کسری استفاده کنند و در صورت اصرار باید هزینه ۲ میلیون تومانی آموزش را پرداخت کنند.
 
وی افزود: گروه دوم کسانی هستند که کسری ندارند، ولی بعد از دادن تعهد از کسری خدمت برخوردار می شوند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: خدمت سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از جانبازان تیپ ۵۵ هوابرد

به مناسبت فرا رسیدن آغاز عملیات بیت المقدس با حضور امیر سرتیپ دوم جابر آبادزردشتی فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد، مسئولان و کارکنان تیپ و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه ۲ شیراز آیین تجلیل از جانبازان دفاع مقدس تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم جابر آبادزردشتی ضمن گرامیداشت سالروز آغاز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و حضور جانبازان پر افتخار تیپ ۵۵ هوابرد در مراسم مذکور افزود: همه جانبازان در طول انجام خدمت و حضور در جنگ تحمیلی بدون هیچ چشم داشتی قدم در راه فی سبیل الله گذاشتند و بدون توقعی خالصانه و با تمام وجود در جنگ تحمیلی ایثارگری کردند؛ لذا مقاومت، پایمردی وصبر ایثارگران و جانبازان و تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت ستودنی است.

او گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «ایثارگری یعنی ندیدن و به حساب نیاوردن خود» بنابراین جانبازان همیشه از حق خود و خانواده شان گذشته اند و برکاتش را ما امروز در پیشرفت همه جانبه نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد هستیم و تیپ ۵۵ هوابرد به خود می‌بالد که ۱۲۷۰۰ جانباز والا مقام را به این مملکت تقدیم کرده است.

گفتنی است در این مراسم تعدادی از جانبازان دفاع مقدس، خاطرات خود را از حضور در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر بیان کردند و در پایان با اهداء لوح و هدیه از سال‌ها صبر و استقامت آنها تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مشمولان طرح کالابرگ فجرانه این خبر مهم را حتما بخوانند
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • خبر مهم برای مشمولان طرح کالابرگ فجرانه؛ مدل جدید در راه است؟
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • کامرون ایده اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • کامرون ایده ماکرون در مورد اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • آیین تجلیل از جانبازان تیپ ۵۵ هوابرد
  • هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟