Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:04:27 GMT

گروگانگیر در نیشابور دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۳۳۰۴

گروگانگیر در نیشابور دستگیر شد

مشهد- ایرنا- سرپرست فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: فردی که در نیشابور اقدام به گروگانگیری کرده بود در مسیر نیشابور به سبزوار توسط پلیس دستگیر شد.

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز شنبه به نقل از سرهنگ پاسدار ابراهیم قربانزاده گزارش داد: عصر دیروز در پی گزارش ربایش زنی جوان در یکی از روستاهای شهرستان نیشابور، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی نیشابور در کمتر از چند ساعت خودرو متهم را در جاده قدیم نیشابور - سبزوار متوقف و گروگان 32 ساله را از چنگ متهم 29 ساله که نسبت فامیلی با گروگان دارد آزاد کردند.
او افزود: متهم در تحقیقات اولیه ادعا کرد به دلیل اختلافهای خانوادگی دست به چنین اقدامی زده اما تحقیقات از وی ادامه دارد.

* زورگیری دو میلیاردی
سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان همچنین از دستگیری زورگیران میلیاردی خبر و ادامه داد: یک زن با همدستی چهار مرد در شهرستان قوچان عاملان زورگیری دو میلیارد ریالی از مردی جوان بودند که با اعلام شکایت، تحقیقات پلیسی آغاز شد.
وی گفت: کارآگاهان پلیس قوچان در عملیات ضربتی زن جوان و یکی از عاملان اصلی زورگیری خشن را دستگیر کردند. جستجوی پلیس برای دستگیری سه متهم دیگر پرونده و کشف سایر اقدامات مجرمانه اعضای این باند ادامه دارد.

* کشف مواد مخدر از تریلر
فرمانده انتظامی سبزوار هم از کشف 57 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه تریلر در جاده بردسکن - سبزوار خبر داد.
سرهنگ سید محمد هاشمی افزود: در عملیات تعقیب و گریز با استفاده از قانون بکارگیری سلاح توسط پلیس و شلیک هوایی این خودرو متوقف شد. ماموران ضمن کشف 57 کیلوگرم تریاک دو متهم را نیز در این ارتباط دستگیر کردند.
7505/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي گروگانگيري مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری «کوی پلیس» مشهد متهم به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهر را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: در پی دریافت گزارش سرقت‌های سریالی قطعات خودرو در محدوده خیابان «پروین اعتصامی و بلوار جمهوری اسلامی»، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری کوی پلیس با بررسی سرقت‌ها و تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش چهار دستگاه کامپیوتر خودرو، سه عدد باطری و ۲ حلقه لاستیک «زاپاس» کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم ۴۰ ساله در بازجویی‌ها و مواجهه با مستندات و ادله کشف شده به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده خیابان پروین اعتصامی، امام رضا (ع)، جمهوری، فدائیان اسلام، شهید عرفانی، احزاب، قباد، مصلی و چمن مشهد اعتراف کرد.

به گفته وی، متهم به دادسرا معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند