Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:53:23 GMT

خوانش متون اصیل اندیشه در کانون اندیشه جوان

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۳۳۱۰

خوانش متون اصیل اندیشه در کانون اندیشه جوان

به گزارش خبرنگار مهر، دفتر آموزش و نخبه پروری کانون اندیشه جوان در نظر تا دارد در راستای تبیین و ترویج خوانش متون اصیل جلسات متن خوانی در زمینه‌های مختلف برگزار کند.

در این جلسات از سنت فکری ایرانی متونی همچون کتاب «قانون» اثر  ابن سینا، کتاب «تمهیدات» اثر عین القضات همدانی و کتاب تاریخ بیهقی با حضور اساتیدی همچون حامد آرضایی، مهدی فدایی مهربانی و کورش علیانی خوانده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از سنت فکری فلسفه یونانی کتاب «جمهور» اثر افلاطون با حضور دکتر سید مهدی ناظمی قره‌باغ خوانده و بررسی خواهد شد.

از اندیشه سیاسی جدید در غرب نیز کتاب تاثیرگذار و مهم «نظریه عدالت» اثر جان رالز با حضور دکتر مصطفی زالی به بحث خواهیم نشست.

دانشجویان و علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این جلسات از طریق زیر می توانند اقدام نمایند:

پیام رسان واتس آپ: ۰۹۱۹۷۰۹۲۷۴۶

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۹۸۹۸۹۳ داخلی ۱۱۳

نشانی: تهران، خیابان وصال شیرازی،بالاتر از خیابان طالقانی، کوچه فرهنگی(بهنام)،پلاک ۱۹، کانون اندیشه جوان

کد خبر 4428880

منبع: مهر

کلیدواژه: برگزاری دوره آموزشی نشست علمی کانون اندیشه جوان اربعین ۹۷ معرفی کتاب اربعین حسینی اربعین 97 قرآن فعالیت های قرآنی فلسفه مسابقات قرآنی علوم انسانی قرآن کریم پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی نشست علمی معرفی نشریات انقلاب اسلامی ایران فلسفه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است

به نقل از  استانداری قم، سیدمحمد آقامیری عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مونوریل قم اظهار کرد: بعد از برگزاری جلسات متعدد با مدیران کشوری و استان مقرر شد مرحله نخست مونوریل قم تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: این پروژه در این مرحله که حدود ۴/۷ کیلومتر است بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته و دولت سیزدهم عزم جدی خود را بر این گذاشته تا در نزدیک‌ترین زمان ممکن مونوریل را در اختیار استان بگذارد.

استاندار قم تصریح کرد: در طول چند ماه حضور بنده در مدیریت استان موضوع مونوریل با توجه به اهتمامی که آیت الله رییسی به آن داشتند جزو اولویت‌ها قرار گرفته و جلسات مختلفی با حضور کارشناسان، شورای اسلامی شهر و شهرداری در این راستا برگزار شد.

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مسوولین مربوطه در استان امروز به همدلی و نظر مشترکی درخصوص تکمیل مونوریل رسیده‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هشدار متفاوت به روسای قوا تا کارمان به فاجعه نکشیده!
  • راهبردهای علمی و علمی امام صادق(ع) در مقابله با سطحی نگری فکری و عمل گرایی افراطی
  • هشدار فرشاد مومنی به روسای قوا : تا کار به فاجعه نکشیده رویه‌ها را تغییر دهید
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • شهید مطهری جهش فکری در دانشگاه‌ها ایجاد کرد
  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است