Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@16:12:34 GMT

تاثیر نوسانات ارز بر تعداد متکدیان خارجی

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۳۴۵۳

تاثیر نوسانات ارز بر تعداد متکدیان خارجی

معاون حمایت های اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از حضور حدود ۵۰۰۰ متکدی در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ علی صادقی ضمن اعلام این خبر با اشاره به نقش مردم در افزایش تعداد متکدیان در پایتخت گفت: به‌طور معمول، شهروندان از سر دلسوزی به متکدیان کمک می‌کنند به این امید که وضعیت معیشت این افراد بهبود پیدا کند اما مسئله تکدی گری و ساماندهی آن دارای اضلاع مختلف است که بخشی از آن به شهرداری تهران مربوط می شود و بخش‌های دیگر، فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت و درمان را دربرمی گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی با اشاره به تعداد متکدیان خارجی در تهران گفت: بر اساس آمار گشت‌های شهرداری تهران، از ۲۹۴۷ مددجوی متکدی شناسایی شده در شش ماهه اول سال ۹۷ تعداد ۱۲۷ نفر اتباع خارجی هستند که میانگین آن روزانه ۰.۷ نفر است.

وی افزود: در شش ماهه آخر سال ۹۶ نیز ۱۱۲ نفر از متکدیان شناسایی شده در تهران را اتباع خارجی تشکیل می‌دادند که به‌طور میانگین روزانه شامل ۰.۶ نفر بود. 

صادقی با بیان اینکه مقایسه این دو آمار حکایت از افزایش ۰.۱ دهم نفر از متکدیان خارجی در طول یک سال گذشته دارد، گفت: با وجود این افزایش، نوسانات بازار ارز بر تعداد متکدیان خارجی در تهران تاثیرگذار بود به طوری که از۱۶۷۷ نفر مددجوی متکدی شناسایی شده در سه ماهه دوم سال ۹۷ تعداد ۵۴ نفر اتباع خارجی هستند که میانگین آن ۰.۶ نفر در روز است. این میزان نسبت به سه ماهه اول سال ۹۷ با ۰.۲ دهم نفر کاهش رو به رو بوده است.

بنا براعلام شهرنوشت، وی در پایان با اشاره به اینکه بالارفتن قیمت ارز در الگوی مصرف مواد مخدر نیز تاثیرگذار بوده است، تصریح کرد: این روزها آن نوع از مواد مخدر که در گذشته با قیمت کم تر و ارزان تر در اختیار معتادان بود، طرفدار بسیاری پیدا کرده و الگوی مصرف در این زمینه به شکل محسوسی تغییر پیدا کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام شهرداري تهران متکدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در گزارش 9 ماهه میاندوره ای سال 1402 بانک ملت که در کدال منتشر شده است جریان خالص ورود نقد حاصل از سرمایه گذاری ها را نسبت به دوره مشابه سال قبل آن کاهش 469 درصد را نشان می دهد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IxB

دیگر خبرها

  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نگذاشت
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت