Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@15:45:40 GMT

اسرائیل هم جنگنده‌های اف35 خود را زمین‌گیر کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۳۵۳۶

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، سخنگوی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی گفت: دو هفته پیش نقص فنی در جنگنده‌های اف35 آمریکا به وجود آمد و همین مسئله موجب سقوط یک هواپیما از این نوع در ایالت کارولینای جنوبی شد. در نتیجه ما باید به بررسی این هواپیماها بپردازیم. انجام آزمایشات و بررسی‌های لازم چند روز طول می‌کشد و بعد از این چند روز این نوع از جنگنده‌ها مجددا مورد استفاده قرار می‌گیرند اما اگر شرایط میدانی نیاز به این جنگنده‌ها را ایجاب کند، در آن صورت مجبور به استفاده از آن خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) اخیرا دستور توقف پروازهای جنگنده اف35 را برای انجام بررسی‌های لازم بین 24 تا 48 ساعت صادر کرده بود.

به گفته کارشناسان احتمالا نقصی در سیستم سوخت‌رسانی هواپیما وجود داشته باشد. اکتبر 2016 نیز موتور جنگنده اف35 آتش گرفته بود. وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اوت 2017 قراردادی را با آمریکا برای خرید جنگنده‌های اف 35 امضا کرده و تاکنون چند فروند را تحویل گرفته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی

سعید هژبری معاون عمرانی استانداری ایلام در جلسه بررسی طرح‌های معماری یادمان شهدای حادثه زمین فوتبال چوار، ضمن گرامیداشت مقام شهدای زمین فوتبال چوار، عنوان کرد: این حادثه منحصربفرد نماد مظلومیت مردم ما در دوران دفاع مقدس است که باید برای نسل آینده روایتگری شود.

وی افزود: برای تکمیل ورزشگاه و این یادمان، ۲۸ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که انتظار می‌رود یادمانی در خور شأن و منزلت این شهدا اجرا شود.

گفتنی است در این جلسه سه طرح معماری توسط مشاور طراحی و ارائه شد که پس از بررسی، طرح مطلوب انتخاب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • لحظات کشتار وحشیانه توسط جنگنده‎های اسرائیل
  • لحظات کشتار وحشیانه جنگنده‎های اسرائیل
  • تقابل هوش مصنوعی و انسان در نبرد هوایی ارتش آمریکا!
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • اجرای یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی
  • چین F_۲۲ آمریکا را فلج کرد! آیا فناوری جدید در اختیار ایران قرار می‌گیرد؟
  • مشارکت مردم ایران برای نجات زمین
  • یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی اجرا می‌شود