Web Analytics Made Easy - Statcounter

رپورتاژ / بانک اطلاعات آموزشگاهی زونکن، در راستای کمک به کاربران و تعقیب کنندگان خود برای دسترسی سریع به اطلاعات مورد نظر خود در زمینه های علمی، فرهنگی، هنری، موسیقی و ... اقدام به تولید پادکست هایی با نام زونکست نموده است.

 

 

بانک اطلاعات آموزشگاهی زونکن، در راستای کمک به کاربران و تعقیب کنندگان خود برای دسترسی سریع به اطلاعات مورد نظر خود در زمینه های علمی، فرهنگی، هنری، موسیقی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اقدام به تولید پادکست هایی با نام زونکست نموده است. از مهم ترین اهداف تولید زونکست توسط تیم استارت آپ زونکن، ارائه نکات کلیدی در موفقیت افراد برجسته در رشته های علمی، آموزشی، هنری، موسیقی و ... می باشد. بدین صورت که سوژه ها و افراد هدف زونکست، ورزشکاران، هنرمندان، دانشجویان و تمام کسانی که در زمینه فعالیتی خود که مرتبط با زمینه های فعالیتی زونکن باشد، موفقیت هایی را کسب نموده اند، می باشند. این افراد الزاما افراد معروف یا سرشناسی نیستند ولی دارای تجربه و دستاورد هایی برجسته می باشند. در سری پادکست های زونکن با نام زونکست، شما می توانید به کلیدی ترین نکات و ریز ترین جزئیاتی که باعث موفقیت این عزیزان در رشته ها و تخصص های خود شده اند، با ساده ترین و خلاصه ترین سوال ها دست یابید. از شما دعوت می کنیم با عضویت در وب سایت زونکن، از انتشار مطالب و پادکست های زونکن مطلع شده و با ارائه نظرهای ارزشمند خود در وب سایت زونکن یا شبکه های اجتماعی زونکن، درموفقیت زونکست ما را یاری نمایید. نکته حائز اهمیت در درج نظرات کاربران، امکان درخواست ارائه پادکست در زمینه های مورد علاقه شما عزیزان می باشد. به طوری که کاربران و تعقیب کنندگان عزیز که در زمینه های خاصی، نیاز به راهنمایی و اطلاع از تجربیات افراد موفق در زمینه مذکور باشند، می توانند با درج درخواست خود در نظرات صفحات آموزشگاهی مورد نظر، یا ارسال ایمیل به آدرس[email protected] از تیم زونکن در جهت ارائه پادکستی در زمینه مربوطه یا با افراد مشخص شده توسط کاربران، در تهیه سری زونکست های وب سایت بانک اطلاعات آموزشگاهی زونکن، ما را یاری نمایند. پیشاپیش از کمبود ها و اشتباهات موجود در پادکست های اول سری زونکست، از کاربران و تعقیب کنندگان عزیز عذر خواهی نموده و قول تلاش روزافزون همکارانمان در تیم تولید سری زونکست ها، در جهت بهبودی روز به روز کیفیت زونکست های پیش رو را برای این عزیزان می دهیم. از همکاری و همیاری کاربران بسیار سپاسگزاریم. شما را دوت می کنم به اولین پادکست از سری زونکست های سایت بانک اطلاعات آموزشگاهی زونکن گوش فرا دهید و مارا در جهت بهبود کیفیت این پادکست ها از نظرات خود بهره مند نمایید.

زونکست شماره یک با موضوع مصاحبه با خانوم آفاق بهمن پور، برنده کمپین مجازی روز جهانی موسیقی تقدیم علاقمندان می شود.

 

زونکست، سری پادکست های بانک اطلاعات آموزشگاهی زونکن

 

منبع: ساعت24

کلیدواژه: زونکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم

به گزارش همشهری آنلاین مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آنها خواهد بود. ما با افتخار کارهای کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم اما این بانک پرسپولیسی شده است.

کد خبر 847167 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت