Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار الوند توسط عوامل شهرداری منطقه یک قزوین مورد ضرب و شتم قرار گرفت. ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرنگار تسنیم از قزوین، خبری مبنی بر ضرب و شتم یکی از خبرنگاران توسط ماموران شهرداری منطقه یک قزوین صبح امروز در فضای مجازی منتشر شد.

آنچه در فضای مجازی آمده ماجرا از این قرار است که کارکنان شهرداری منطقه یک قزوین درحال تخریب یک چهاردیواری در حومه قزوین بودند که با مقاومت مالک مواجه می‌شوند، در همین زمان یکی خبرنگاران الوند در حال عبور از آن مکان بوده که با مشاهده این صحنه قصد تصویربرداری از صحنه را داشته که با واکنش تند ماموران شهرداری روبرو شده و مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عوامل شهرداری به گردن و زانوی این خبرنگار آسیب وارد و تلفن همراهش را ضبط کردند.

این خبرنگار هم اکنون در مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی قزوین بستری است.

گفتنی است؛ با انتشار این خبر در فضای مجازی، اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین با انتشار اطلاعیه ای اذعان کرده است:«با توجه به انتشار اخباری در خصوص ضرب و شتم خبرنگار صداوسیما الوند، شهردار قزوین طی دستوری به مدیر منطقه یک شهرداری، سرپرست حراست، مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایت و مدیر اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین، بررسی این موضوع و ارائه گزارش آن در اسرع وقت امروز را خواستار شد».

حال باید نتیجه این بررسی ها توسط مسئولان زیربط به کجا می رسد و یا خبرنگار با این رسالت سنگین و سخت همواره باید مورد بی مهری مسئولان در برابر جریان سازی و آگاه سازی مردم قرار گیرد؟

انتهای پیام/ ع

R41364/P1494/S6,63/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۴۰ نوع پیاز گل لاله در اراک

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک گفت: هر ساله در فصل پاییز ۴۰ نوع پیاز گل لاله در باغ لاله کاشته می‌شود و در فروردین سال بعد در قالب باغ نمایشگاهی، در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: باغ رنگارنگ لاله در شهر صنعتی اراک، مردم را به تماشای یکی از زیبایی‌های جذاب طبیعت در فصل بهار دعوت می‌کند.

وی افزود: هم اینک دو هزار و ۵۰۰ مترمربع باغ گل شهر صنعتی اراک به انواع گل لاله اختصاص داده شده است.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری اراک تصریح کرد: هرسال در فصل پاییز ۴۰ نوع پیاز گل لاله در باغ لاله کاشته می‌شود و در فروردین سال بعد در قالب باغ نمایشگاهی، در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

نجفی اضافه کرد: اگر شرایط آب و هوا مطلوب باشد و لاله‌ها روی سرشاخه باقی بمانند، مردم می‌توانند از باغ لاله دیدن کنند که به صورت تخمینی، می‌توان تا یک هفته آینده از باغ دیدن کرد.

وی گفت: ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر هر روز از باغ لاله اراک بازدید می‌کنند که در روزهای تعطیل به یک‌هزار نفر می‌رسد.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری اراک افزود: ۳۰۰ هزار نفر سال گذشته از باغ لاله اراک بازدید کردند.

کد خبر 746982

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • کاشت ۴۰ نوع پیاز گل لاله در اراک
  • استان قزوین در فضای قرآنی در سطح کشور درخشیده است
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود