Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، عظیم بلبل آبادی مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به وضعیت استان گیلان و وضعیت نیروگاه‌های استان و میزان تولیدشان گفت: شرایط بارگیری شبکه انتقال در پیک تابستان سال 97 نشان می‌دهد که از 12 پست انتقال منصوبه و در حال بهره برداری در سطح استان گیلان، 8 پست بالای 70 درصد بارگیری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارتی 67 درصد از پست‌های شبکه انتقال در پیک تابستان سال 97، بالای 70 درصد بارگیری شده‌اند. در حالی که مطابق استانداردهای تعریف شده نباید بالای 70 درصد از ترانسفورماتورها یا پست‌ها بارگیری داشته باشیم، از پست‌های فومن و سیاهکلده لاهیجان، 90 درصد و بالای 90 درصد بارگیری انجام شد.

او تصریح کرد: برای حل مشکل شبکه انتقال، برنامه ریزی‌های لازم انجام شده که احداث یک دستگاه پست 230 کیلوولت برای غرب کلان شهر رشت، احداث یک دستگاه پست 230 کیلوولت برای شرق شهرستان انزلی و احداث یک دستگاه پست 230 کیلوولت برای شهر هشتپر از جمله این اقدامات است.

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان در خصوص شرایط بارگیری شبکه فوق توزیع مرکز استان گفت: همچنین شرایط بارگیری شبکه فوق توزیع در مرکز استان گیلان در پیک تابستان سال 97 نشان می‌دهد که از 18 پستی که در شهر رشت و اطراف آن وظیفه تأمین انرژی مرکز استان را عهده دار هستند، 12 پست بالای 70 درصد بارگیری شده‌اند. به عبارتی در این بخش نیز، 67 درصد از پست‌های شبکه فوق توزیع، بالای 70 درصد بارگیری شده‌اند. این در حالی است که از پست طالقانی بیش از 109 درصد، از پست شهید قلی پور بیش از 103 درصد و از پست رشت شمالی بیش از 88 درصد بارگیری شده است.

او افزود: شرایط بارگیری شبکه فوق توزیع غرب استان در پیک تابستان سال 97 نشان می‌دهد که از 17 پست فوق توزیع، 9 پست بالای 70 درصد بارگیری شده‌اند. به عبارتی 53 درصد از پستهای شبکه فوق توزیع غرب استان، بالای 70 درصد بارگیری شده‌اند.

انتهای پیام/

169 / 161 صنعت برق پست انتقال برق استاندارد بارگیری توزیع برق انرژی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: صنعت برق پست انتقال برق استاندارد بارگیری توزیع برق انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر خبر داد.

سردار یحیی الهی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری مبنی بر انتقال نهادهای دامی قاچاق در یکی از مناطق شهرستان پلدختر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به ۳ دستگاه خودرو کامیون مظنون که پس از توقیف و بازرسی از خودروها ۵۲ تن جو دامی یارانه‌ای و ۶۰ کیسه آرد به وزن ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم  خارج از شبکه توزیع فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ۳ نفر در این رابطه دستگیر شده است، گفت: متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

سردار الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به  پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • ادعای جنجالی تن‌هاخ: با نخریدن کین به مشکل خوردیم
  • رشد ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان