Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@03:09:39 GMT

ماجرای ازدواج غافلگیرکننده وزیر ارتباطات از زبان مادرش + ویدئو

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۴۵۰۸

ماجرای ازدواج غافلگیرکننده وزیر ارتباطات از زبان مادرش + ویدئو

‍‍‍‍‍‍

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اقتضای سن‌اش، همواره مورد توجه رسانه‌ها بوده و از جهتی که خودش نیز علاقه‌مند به فعالیت‌های رسانه‌ای است، این فرصت را در اختیار رسانه‌ها قرار داده تا هر بار از زوایای مختلف به بررسی وی بپردازند مانند ماجرای ازدواجش... ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ اجتماعی علم و تکنولوژی نظرات

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حالی به گپ و گفت تلویزیونی دعوت شد که تهیه‌کنندگان برنامه دستخط پیش از این حضور، گفت‌وگویی صمیمی را نیز با مادر وی انجام داده و بریده‌ای از صحبت‌ها را به عنوان ماحصل در لابه‌لای این برنامه جای داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بخش‌های جالب و نکاتی که مادر آذری جهرمی در این برنامه اشاره می‌کند، ماجرای آشنایی وزیر جوان با همسرش در دانشگاه شهید عباسپور است و ادامه ماجرایی که در ویدئوی زیر به نمایش گذاشته شده و حکایت از آن دارد که والدین وزیر ارتباطات نیز از انتخاب وی غافلگیر شده‌اند.

از نکات قابل توجه دیگری که در این بحث بین مجری و وزیر رد و بدل می‌شود، سبک زندگی ساده و مهریه‌ای است که برای شروع زندگی در نظر گرفته شده است...

 

 

انتهای پیام/

R1012190/Psaadati/S2,1313/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت ارتباطات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ارتباطات وزارت ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ

کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در سریال «نون خ» در یک گفتگوی تصویری درباره یکی از سکانس‌های وایرال‌شده این سریال توضیح داد. این بازیگر ۴۷ ساله اهل کردستان و شهر بیجار و همشهری سعید آقاخانی است که با حضور در سریال نون خ و نقش سلمان به شهرت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # نون خ سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) وقتی بچه گوریل از قلقلک دادن توسط مادرش لذت می‌برد
  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • (ویدئو) اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره‌ای
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • افشاگری جنجالی مهناز افشار از ازدواج‌ها و روابط قبل از ازدواجش با رامین + ویدئو
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!