Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ۸ سال پیش که به زمین شماره ۲ آزادی آمدیم گفتم اولین مطلب مهم درست کردن زمین تمرین اینجاست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران صحبت‌هایی انجام داد که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

*8 سال پیش که به زمین شماره 2 آزادی آمدیم گفتم اولین مطلب مهم درست کردن زمین تمرین اینجاست و امروز پس از 8 سال این زمین را آزمایش می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*مربیان تیم‌های ملی می‌توانند از زمین شماره 2 آکادمی برای رویدادهای بین المللی استفاده کنند.

*پایبند بودن به این زمین و ایجاد ساختمان پک باعث شد تا دشمن پیدا کنم.

*ما صحبت‌های‌مان را در رسانه‌ها انجام نمی‌دهیم و این زمین میراثی است که از طرف من برای فوتبال ایران باقی می‌ماند.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تمرین تیم ملی فوتبال کی روش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی به‌عنوان اصلی‌ترین مهاجم فصل استقلال که با پوشیدن شماره هفت آبی‌پوشان، از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم نیز محسوب می‌شود، با زدن 6 گل بهترین گلزن فصل آبی‌ها است و بلانکوی آرژانتینی با 5 گل پشت سر او قرار گرفته است.

محمدی در شرایطی موفق شده 6 گل برای استقلال به ثمر برساند که هر شش گل برای آبی‌های پایتخت‌نشین در ورزشگاه آزادی به ثمر رسیده و این مهاجم هنوز موفق نشده در خارج از خانه برای استقلال گلزنی کند.

او در این زمینه در جدول گلزنان در رده دوم قرار گرفته و تنها رحمان جعفری مهاجم سابق شمس آذر قزوین و فعلی تراکتور است که توانسته 7 گل در بازی‌های خانگی به ثمر برساند تا از محمدی پیشی گرفته باشد.

البته این موضوع باعث قوت قلب نکونام در ادامه مسیر خواهد شد چرا که 3 بازی از 5 مسابقه باقی‌مانده استقلال در پایان فصل قرار است در خانه برگزار شود که این سه حریف قرار است تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد و گل‌گهر باشند که در مسائل دفاعی، از تیم‌های مستحکم و سازمان‌دهی شده لیگ محسوب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود/ یک بار برای همیشه درست برخورد کنید
  • سردار رادان: به سبک خودمان آزادی را ایجاد می‌کنیم
  • قدردانی وزیر کشور از تلاش بی وقفه برای پیداکردن یسنا، دختر ایران زمین
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم
  • وزیر کشور: پیدا شدن دختر ایران زمین را تبریک می‌گویم
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد