Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهار داشت: به منظور ارائه تسهیلات بیشتر به مشمولان برای شرکت در راهپیمایی معنوی پیاده روی اربعین حسینی(ع)، بازه زمانی صدور مجوز خروج از کشور برای این دسته از مشمولان به کشور عراق از 20 روز به 30 روز افزایش پیدا کرد.

به گزارش پایگاه پلیس وی بیان داشت: با توجه به پیش بینی استقبال بسیار زیاد مشمولان و به منظور جلوگیری از تراکم در فرآیند صدور مجوز، مشمولان واجد شرایط خروج از کشور باید هرچه سریعتر نسبت به اخذ مجوز خروج از کشور به صورت اینترنتی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کریمی در خصوص نحوه خروج از کشور دانشجویان برای سفر زیارتی کربلای معلی گفت: برابر تفاهم صورت گرفته سازمان وظیفه عمومی با ستاد عمره و عتبات دانشگاه ها، دانشجویان در صورت تمایل از بهره مندی ضمانت ستاد مذکور، می توانند با مراجعه به دفاتر این ستاد که در دانشگاه محل تحصیل مستقر هستند، نسبت به تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند.

این مقام مسئول بیان داشت: از امسال متقاضیان فوق باید با ورود به درگاه خدمات الکترونیک انتظامی به نشانی www.epolice.ir کدملی و کد سخا را وارد و درخواست خروج از کشور خود را ثبت کنند و پس از تایید معافیت تحصیلی توسط دانشگاه مربوطه، مشمول باید مبلغ یکصد هزار تومان را به عنوان ودیعه به صورت اینترنتی پرداخت و کد سخا را که از طریق سامانه قرارگاه اربعین دریافت شده نیز ثبت کنند و در نهایت ظرف 24 ساعت کاری، مجوز خروج از کشور توسط سازمان وظیفه عمومی صادر خواهد شد.

وی گفت: دانشجویانی که تمایل به بهره مندی از ضمانت ستاد عمره و عتبات دانشگاه ها را ندارند، طبق روال گذشته باید با ورود کد ملی و کد سخا در درگاه خدمات الکترونیک انتظامی www.epolice.ir نسبت به ثبت درخواست اینترنتی خروج از کشور اقدام و با پرداخت سه میلیون تومان به عنوان وثیقه از مجوز خروج از کشور بهره مند شوند.

سردار کریمی در ادامه اظهار داشت: دارندگان برگ آماده به خدمت در صورتی که تاریخ بازگشت به کشورآنان، یک ماه قبل از تاریخ اعزام به خدمتشان باشد می توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیک انتظامیwww.epolice.ir برای ثبت درخواست خروج از کشور اقدام کنند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی بیان داشت: طلاب حوزه های علمیه نیز طبق تفاهم های صورت گرفته می توانند با مراجعه به مراکز مدیریت حوزه علمیه استان ها و ضمانت حوزه های علمیه، بدون نیاز به سپردن وثیقه، مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که در قانون جریمه مشمولان غایب ثبت نام کرده اند در صورت پرداخت حداقل نیمی از مبلغ جریمه می توانند برای کلیه سفرهای زیارتی و سیاحتی با سپردن وثیقه کامل مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

این مقام مسئول اذعان داشت: دانش آموزان مشمول باید با گواهی اشتغال به تحصیل به وظیفه عمومی محل سکونت خود مراجعه کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پلیس زائر اربعین ناجا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اولین مجوز فروشگاه صنایع‌دستی برای هتل در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سمانه سلطانی پور روز شنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ گفت: با صدور مجوز فعالیت فروشگاه صنایع‌دستی برای هتل قصر بسطام شهرستان شاهرود، تعداد فروشگاه‌های مجاز صنایع‌دستی در استان سمنان به ۱۸ باب افزایش یافت.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان ضمن اعلام آمادگی برای صدور مجوز صنایع‌دستی برای هتل‌های استان سمنان، افزود: با توجه به حضور مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در هتل‌ها، ارائه محصولات صنایع‌دستی در این مکان یکی از اقدامات مطلوب در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری است که ضمن معرفی هنر استان، افزایش فروش صنایع‌دستی را به همراه دارد.

سمانه سلطانی پور بابیان اینکه با دریافت مجوز فروشگاه صنایع‌دستی، فعالان این حوزه مشمول قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع‌دستی می‌شوند، گفت: بر اساس ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌دستی، متقاضیان می‌توانند با ثبت درخواست در درگاه ملی مجوزها و پس از بررسی درخواست توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مجوز خود را دریافت کنند.

او افزود: تمام متقاضیان فروشگاه‌های صنایع‌دستی می‌توانند با مراجعه به و معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: در حال حاضر۶ فروشگاه صنایع‌دستی در سمنان، ۸ فروشگاه صنایع‌دستی در شاهرود، ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در دامغان و ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در مهدی‌شهر تحت مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان فعالیت دارند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884945

دیگر خبرها

  • قانونی برای کاهش سربازی و تعیین تکلیف مشمولان غایب
  • صدور مجوز جذب ۱۲۶ نجات‌گر برای استان مرکزی
  • کرمانشاه میزبان دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس
  • صدور بیش از ده هزار مجوز بهداشتی حمل در گناباد
  • صدور مجوز ویسی برای نشست روی نیمکت فولاد
  • اسبقیان: مشکلی برای صدور مجوز استقلال و پرسپولیس وجود ندارد
  • ◄ تسهیل مجوز شرکت‌ های حمل و نقل کالا؛ ضرورتی برای مقابله با انحصار
  • حذف داريوش مصطفوي از كميته صدور مجوز حرفه‌اي
  • صدور اولین مجوز فروشگاه صنایع‌دستی برای هتل در استان سمنان
  • بازدید بیش از ۴ میلیون زائر از یادمان‌های دفاع مقدس